1403/02/30

آغاز به کار صدور الکترونیکی کارت پذیرش مسابقات/ آیدی کارت خود را اینترنتی دریافت کنید

واحد پذیرش مسابقات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جهت آرامش خاطر و رفاه حال شرکت کنندگان مسابقات سرویس صدور الکترونیکی کارت پذیرش مسابقات را در سال 1403 فعال و عملیاتی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ، کارت پذیرش مسابقه با هدف سرعت بخشیدن در امر پذیرش و وزن کشی مسابقات و جلوگیری از تجمع و صف های طولانی راه اندازی شده است.

کلیه شرکت کنندگان مسابقات می توانند پس از ثبت نام آنلاین در سامانه ملی بدنسازی کارت الکترونیکی پذیرش مسابقه را در پنل شخصی خود دریافت و چاپ نمایند.

کارت پذیرش مسابقه دارای نشان بارکد است که شرکت کننده قبل از ورود به محل وزن کشی مسابقه با قراردادن کارت در دستگاه بارکد خوان و نمایش صحت ثبت نام ، بدون معطلی و ایستادن در صف انتظار وارد سالن وزن کشی مسابقه شوند.

اطلاعات درج شده در کارت پذیرش مسابقه حاوی تاریخ ، آدرس محل پذیرش وزن کشی ، شماره آی دی کارت ، رشته ، رده سنی و اطلاعات هویتی ثبت نام کننده می باشد.

ثبت نام کنندگان مسابقات توجه داشته باشند همراه داشتن پرینت کارت پذیرش در روز مسابقه الزامی است.

هم اکنون ورزشکاران می توانند با مراجعه به سامانه ملی بدنسازی برای شرکت در سه رویداد کشوری پرورش اندام و پرس سینه مردان و لیفت بانوان ثبت نام نمایند.