1403/02/30

دیدار رییس فدراسیون بدنسازی با معاون هماهنگ کننده سپاه قزوین/ نصیرزاده: جامعه ورزش های قدرتی در امور فرهنگی پیش رو هستند

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در جریان سفر خود به قزوین با معاون هماهنگ کننده سپاه این استان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده که روز چهارشنبه جهت شرکت در مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام قزوین به این استان سفر کرده بود، با سرهنگ سیدمهدی حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه قزوین دیدار کرد.

در جریان این نشست رییس فدراسیون بدنسازی با اشاره به اقدامات فرهنگی صورت گرفته در این فدراسیون گفت: جامعه ورزش های قدرتی و پرورش اندام در امور فرهنگی پیش رو بودند. همواره تیم های ملی را با نام شهدا به مسابقات اعزام کردیم و ورزشکاران نیز چه در بخش بانوان و چه آقایان ارزش های دینی و مذهبی را سرلوحه کار خود قرار دادند. خیلی از نیروهای سپاه در باشگاههای بدنسازی مشغول ورزش هستند و امیدواریم در استان قزوین بتوانیم با کمک سپاه فضایی را برای ایجاد یک پایگاه قهرمانی جهت استفاده تمامی ورزشکاران و قهرمانان فراهم کنیم.

حسینی نیز با اشاره به اهمیت ورزش به ویژه بدنسازی برای نیروهای مسلح گفت: به پشتوانه همین اقدامات فرهنگی قهرمانان و مردم ایران اسلامی، سپاه همواره سعی کرده در تمامی زمینه ها از جمله ورزش پشتوانه مردم باشد. انشالله که این جلسه باعث ایجاد همکاری های مشترک بین سپاه و فدراسیون بدنسازی باشد.