فرشاد ولی پور، اوورال فیزیک کلاسیک جهان:

از سال 91 در تیم ملی هستم، اما تاکنون چنین شرایط خوبی را ندیده بودم/ ارتباط فدراسیون با ورزشکاران نزدیک است

قهرمان و اوورال فیزیک کلاسیک جهان گفت: فدراسیون کنونی، بهترین شرایط را برای ورزشکاران فراهم کرده است.

فرشاد ولی پور در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره کسب عنوان قهرمانی فیزیک کلاسیک مسابقات جهانی اسپانیا اظهار داشت: برای حضور در مسابقات جهانی زحمات زیادی کشیدم تا در اوج آمادگی در این رقابتها شرکت کنم. همه می دانند که رشته ما با سایر رشته ها کاملا متفاوت است و ورزشکار باید هر 12 ماه سال بدنی آماده داشته باشد و رژیم خود را حفظ کند. من هم از چهار ماه قبل از مسابقات جهانی به شکلی جدی تمریناتی دشوار انجام دادم و رژیم خود را دنبال کردم. می دانستم که رقابت سختی را پیش رو دارم. زیرا در این دوره بیش از 2 هزار ورزشکار در مسابقات شرکت کرده بودند. به هر حال رقابتهایی که نام جهانی را یدک می کشد، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: خدا را شکر می کنم که مدال طلا و عنوان اوورالی، یک پایان خوش را برای من و تیم ملی رقم زد. ما در بخش تیمی هم قهرمان شدیم و این افتخار بزرگی برای تیم ملی ایران بود. به نظرم حیف بود اگر بچه های ملی پوش با این بدن ها در مسابقات جهانی اسپانیا، عنوان اوورالی به دست نمی آوردند. شاید در رشته های دیگر هم پتانسیل کسب این عنوان را داشتیم اما این افتخار نصیب من شد تا اوورال فیزیک کلاسیک شوم.

قهرمان دسته آخر فیزیک کلاسیک جهان در مورد برنامه های آتی خود اذعان داشت: فعلا که در حال استراحت هستم اما این برنامه را دارم که پرقدرت تر از قبل در رقابتهای سال آینده شرکت کرده و برای کشور خود، افتخارآفرینی کنم. تیم ملی از اعتبار بالایی برخوردار است و من هم به رقابتهای دیگری فکر نمی کنم. همیشه دوست دارم برای اهتزاز پرچم کشور و کسب افتخار برای تیم ملی تلاش کنم.

ولی پور با اشاره به این که قبلا نیز سابقه حضور در مسابقات جهانی را داشته، تصریح کرد: خدا را شکر در این دوره هیچ مشکلی در اعزام وجود نداشت. اردویی که برای ملی پوشان در نظر گرفته شد، در بهترین کیفیت خود بود. همچنین گرفتن ویزا که چند روز قبل از سفر، کارهایش انجام شده بود. در طول سفر و بعد از بازگشت هم همه چیز خوب بود و جا دارد از این بابت از فدراسیون تشکر کنم.

وی با اشاره به فعالیت های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ماههای اخیر گفت: طی ده ماهی که دکتر نصیرزاده روی کار آمده، فدراسیون عملکرد فوق العاده ای داشته است. نمی دانم چطور برخی نمی توانند و نمی خواهند کارهای مثبت و زحمات فدراسیون را ببینند. من از سال 1391 پای ثابت تیم ملی بوده ام و درمدیریت های قبلی نیز شرایط تیم ملی و فدراسیون را دیده ام. با قاطعیت می گویم که دکتر نصیرزاده در همین مدت کوتاه، بهترین شرایط را برای ورزشکاران فراهم کرده است.

قهرمان دسته آخر فیزیک کلاسیک جهان در خاتمه بیان داشت: قطعا ضعف در همه کارها وجود دارد، اما باید اتفاقات مثبت را هم ببینیم که تعداد آن کم نبوده است. ورزشکاران و فدراسیون در این مدت خیلی به هم نزدیک بوده اند و این بزرگ ترین حسن کار مدیریت دکتر نصیرزاده بوده است. امیدوارم این روند ادامه دار باشد و در سالهای آینده هم فدراسیون به همین شکل از ورزشکاران حمایت کند.

  • 15:32
  • 1400/09/12
  • 90355