دوره مربیگری تخصصی بدنسازی نظامی برای اولین بار برگزار می شود

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با همکاری ستادکل نیروهای مسلح و وزارت دفاع و پشتیبانی دوره مربیگری تخصصی بدنسازی نظامی را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، دوره مربیگری تخصصی بدنسازی ویژه نظامیان برای اولین بار در ایران از یک خردادماه سال 1400 آغاز می شود. کلاس 7 روز به انجام خواهد رسید و یک روز آزمون پایان دوره می باشد.

این دوره با همکاری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و ستادکل نیروهای مسلح و وزارت دفاع و پشتیبانی برگزار می شود و شرایط ثبت نام برای داوطلبان به شرح زیر است:

-شاغلین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

-دارندگان مدرک مربیگری درجه سه بدنسازی یا فیتنس

 

این دوره ها برای نیروهای مسلح کشورهای متمدن دنیا برگزار می گردد تا نیروهای مسلح در بالاترین سطح آمادگی بدنی باشند. در این دوره به 16 سرفصل متنوع در حوزه نیروهای مسلح (تمامی رده های شغلی) پرداخته خواهد شد.

فارغ التحصیلان این دوره می توانند به صورت تخصصی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را تربیت بدنی دهند تا آمادگی بدنی مطلوب را به دست بیاورند.

گفتنی است؛ ثبت نام از طریق سامانه ملی بدنسازی به آدرس portal.iranbbf.ir انجام می گیرد و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 09209002120 تماس حاصل نمایند.

  • 14:47
  • 1401/01/06
  • 3695