رنگرز: مازندران آماده میزبانی شایسته از مسابقات پاورلیفتینگ انتخابی تیم ملی است/ فدراسیون بدنسازی در مسیر موفقیت گام برمی دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: سرپرست هیات بدنسازی استان با بهره مندی از خرد جمعی و استفاده از سرمایه های فنی این رشته اتفاقات خوشایندی را ایجاد کردند.

حسن رنگرز در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص میزبانی استان مازندران از اردوی تیم ملی و مسابقات پرس سینه و پاورلیفتینگ باشگاههای کشور و انتخابی تیم ملی اظهار داشت: جا دارد در همین ابتدا از حمایت های ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از هیات استان مازندران تشکر و قدردانی کنم. دکتر نصیرزاده از مدیران جوان، تحصیلکرده و ساعی ورزش کشور هستند که اتفاقات خوبی را برای این فدراسیون از زمان حضورشان رقم زدند.

وی با اشاره به عملکرد هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران عنوان کرد: آقای کلانتری از زمانی که در هیات حضور پیدا کردند، با بهره مندی از خرد جمعی و استفاده از سرمایه های فنی این رشته در استان در همین مدت کوتاه سرپرستی اتفاقات خوشایندی را در هیات بدنسازی و پرورش اندام استان ایجاد کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با اشاره به میزبانی پیش روی شهرستان چالوس تصریح کرد: ما به طور کلی در ورزش استان تلاشمان برای استمرار و بقای موفقیت ها در رشته های مختلف است. قبول میزبانی اردوهای تیم های ملی و برگزاری مسابقات در سطح انتخابی تیم ملی می تواند در این مسیر به ما کمک شایانی کند. در همین راستا میزبانی رقابت های پرس سینه و پاورلیفتینگ باشگاههای کشور و انتخابی تیم ملی را از 23 لغایت 28 فروردین ماه پذیرا شدیم. ضمن اینکه قبل از آن هم اردوی تیم ملی در این شهرستان برگزار خواهد شد.

رنگرز در پایان گفت: قطعا تلاش همکاران بنده در اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و همچنین هیات بدنسازی و پرورش اندام استان و مسئولین شهرستان چالوس برگزاری باشکوه مسابقات و میزبانی شایسته از این رقابت هاست.

  • 18:42
  • 1401/01/18
  • 6096