تقدیر رییس فدراسیون بدنسازی از مدرس برتر وبینارهای نوروزی 1401

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از سحر صفری به دلیل کسب بیشترین درصد رضایتمندی از شرکت کنندگان در وبینارهای نوروزی 1401 تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، برای اولین بار بعد از برگزاری وبینارهای نوروزی 1401، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از شرکت کنندگان در دوره ها اقدام به نظرسنجی در خصوص میزان رضایتمندی از مدرسان کرد.

در پایان این نظرسنجی ها و در شرایطی که همه مدرسان بیش از 50 درصد با رای «عالی» از سوی شرکت کنندگان مواجه شدند، خانم سحر صفری که در وبینار «تمرینات عضلات میان تنه در فیتنس و بدنسازی» به تدریس پرداخته بود، در نظرسنجی از سوی شرکت کنندگان 75 درصد رای «عالی» دریافت کرد که بیشتر از سایر اساتید بود.

در همین راستا عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اهدای لوحی از مدرس برتر این سری از وبینارهای نوروزی 1401 تقدیر و تشکر کرد.

در متن این تقدیرنامه آمده است:

سرکار خانم سحر صفری

با سلام و تحیت؛

  چه غرور آفرینند آن بزرگانی که در کمال صداقت و درستکاری، بهترین لحظات عمر خود را در سنگر خدمت به   مردم  میگذرانند و در جهت اهداف خالصانه از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند و با توکل به ایزد منان در ارتقاء کیفی و کمی جامعه تلاش می کنند.

با عنایت به بیشترین رضایتمندی متقاضیان از تدریس سرکارعالی در مجموعه وبینارهای نوروزی سال 1401 و در راستای تلاش های بی وقفه شما،  در کمال احترام و به رسم ادب و اخلاص به شما خسته نباشید و خداقوت عرض نموده و این متن تقدیر، تقدیم همت رفیع سرکارعالی می گردد. رحمت ذات الهی همواره شامل حالتان، چراغ نورانی تجربه،گرما بخش زندگیتان و موفقیت روز افزون قرین لحظه های نابتان باد.

 

عبدالمهدی نصیرزاده
رییس فدراسیون

  • 19:07
  • 1401/01/19
  • 4314