ارجمند، سرپرست انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی:

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون استان ايلام از فردا آغاز می‌شود/ صدور کارت از طریق سامانه برای نخستین بار

فرایند توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دوره مربیگری تخصصی درجه 3 بدنسازي و پرورش اندام بانوان و آقایان استان ایلام سال 1400 از فردا چهارشنبه 31 فروردين ماه در سامانه ملي بدنسازي آغاز می شود.

آیت ارجمند در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرروش اندام اظهار داشت:‌ همانطور که پیش از این وعده داده بودیم، صدور کارت ورود به جلسه آزمون های مربیگری در فدراسیون بدنسازی از سال جدید به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ملی بدنسازی خواهد بود. شرکت کنندگان کارتی که مشخصات خودشان و محل برگزاری آزمون روی آن قرار دارد را از طریق پنل کاربری خود در سامانه ملی بدنسازی دریافت می کنند.

وی افزود: آزمون دوره مربیگری تخصصی درجه 3 بدنسازي و پرورش اندام بانوان و آقایان استان ایلام روز پنجشنبه یک ارديبهشت ماه در سالن آمفي تئاتر اداره كل ورزش و جوانان استان ايلام  برگزار خواهد شد.کارت ورود به جلسه این آزمون از فردا چهارشنبه 31 فروردين ماه برای مشاهده و پرینت در سامانه ملي بدنسازي به نشانی الکترونیکی Portal.Iranbbf.ir  قرار خواهد گرفت.

سرپرست انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی عنوان کرد: متقاضیان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است. در آزمون دوره مربیگری تخصصی درجه 3 تعداد 38 خانم و 41 آقا ثبت نام کرده اند و در رشته بدنسازي و پرورش اندام در این آزمون شرکت خواهند کرد.

 

راهنماي دريافت كارت ورود به جلسه آزمون:

1مراجعه به سامانه ملي بدنسازي به آدرس Portal.Iranbbf.ir

2- نام كاربري و كلمه عبور خود را وارد نماييد.

3- وارد صفحه شخصي خود مي شويد. در منوي سمت راست‌ گزينه "دريافت كارت ورود به جلسه آزمون" را بزنيد.

4- كارت ورود به جلسه را مشاهده مي كنيد. سپس آن را چاپ كنيد.

(همراه داشتن كارت ورود به جلسه در روز آزمون الزامي است.)

  • 13:40
  • 1401/01/30
  • 14737