علی تبریزی؛ کارشناس خبره هیات رییسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام پیرامون تاریخ برگزاری مسابقات مطرح کرد:

فدراسیون بهترین تصمیم را گرفت

کارشناس خبره هیات رییسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تاریخ برگزاری مسابقات قهرمانی کشور را بهترین تصمیم از سوی فدراسیون دانست.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، علی تبریزی کارشناس خبره هیات رییسه گفت: با توجه به اعلام تاریخ برگزاری مسابقات جهانی از سوی IFBB(فدراسیون جهانی)، ایران نیز به عنوان عضو این فدراسیون بایستی دنبال کننده سیاست ها و برنامه های آنها باشد.

وی افزود: همزمان با  تصمیم گیری برای تاریخ برگزاری مسابقات از سوی فدراسیون بنده خواستار ارسال نامه ای به IFBB شدم که تاریخ مسابقات جهانی به اواخر سال میلادی موکول شود، اما اگر به هر دلیلی این پیشنهاد از سوی فدراسیون جهانی مورد پذیرش قرار نگیرد، ما به عنوان قهرمان جهان بایستی با برنامه ریزی مناسب و دقیق در این مسابقات حضور بهم رسانیم.

قهرمان قهرمانان جهان ادامه داد: کرونا یک درد مشترک جهانی است، و کل دنیا با این پدیده ملموس دست و پنجه نرم می کند. پس برنامه زمانبندی مسابقات از سوی فدراسیون جهانی برای کل فدراسیون های زیر مجموعه برابر است. حال؛ فدراسیون ایران به عنوان عضو IFBB بایستی به این مسابقات در همین تاریخ اعلام شده تیم اعزام کند، حتی اگر تیم کاملی هم اعزام نشود. البته من فکر میکنم کل تیم های ملی دنیا با آمادگی کاملی در این مسابقات شرکت نکنند.

کارشناس خبره هیات رییسه بیان کرد: بعد از اعلام زمان مسابقات از سوی فدراسیون جهانی، ورزشکاران و قهرمانان ایرانی منتظر اعلام تاریخ برگزاری مسابقات داخلی بودند، که در حال حاضر این اتفاق افتاده است و بنده از نظر فنی تصمیم فدراسیون را تایید می کنم. از این رو  اما اگر تعدادی از ورزشکاران تمایل ندارند در مسابقات شرکت کنند، اصلا اجباری نیست و می توانند سال آینده در مسابقات حضور پیدا کنند.

علی تبریزی در ادامه گفت: شاید به دلیل شیوع بیشتر ویروس کرونا حتی مسابقات جهانی هم لغو شود اما، ما نباید از برنامه فدراسیون جهانی عقب بیفتیم، و فدراسیون ایران بهترین تصمیم را گرفته است. عدم اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی قطعا مشکلات بزرگتری را بوجود می آورد. و پیشنهادم این است ورزشکاران و قهرمانان فرصت را برای آمادگی از دست ندهند.

  • 12:14
  • 1399/04/10
  • 24327