رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی:

باشگاه‌های بدنسازی مشهد تعطیل نیستند

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان خراسان رضوی با تکذیب شایعات مبنی بر تعطیل شدن باشگاه های بدنسازی مشهد اعلام کرد که همه باشگاه باز هستند.

به گزارش سایت رسمی فدارسیون بدنسازی و پرورش اندام به نقل از روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی؛ پیرو انتشار اخباری مبنی بر وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا در شهر مشهد و اعمال برخی محدودیت‌ها، شائبه‌هایی در خصوص تعطیلی مجدد باشگاه‌های بدنسازی به وجود آمد که در این زمینه سروش پورآزاد، رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام اظهار کرد: هیچ مصوبه‌ای مبنی بر تعطیلی باشگاه‌های بدنسازی ابلاغ نشده است.

وی افزود: برخی رشته‌های پر برخورد و ریسک بالا همچنان با ممنوعیت فعالیت رو برو هستند اما در رشته بدنسازی و پرورش اندام با توجه به عدم برخورد افراد فعالیت باشگاه‌های ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است.

پورآزاد ادامه داد: متاسفانه با افزایش بیماران مبتلا به ویروس کرونا برخی محدودیت‌ها در استان تشدید شد و در این زمینه نظارت‌ها و بازرسی هم از واحد‌های صنفی افزایش خواهد یافت لذا از باشگاه‌داران تقضا دارم مثل همیشه برای سلامت جامعه خود اینبار با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تلاش کنند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام در پایان خاطرنشان کرد: اعتمادسازی خوبی از سوی باشگاه‌داران، مربیان و ورزشکاران با رعایت مسایل بهداشتی برای مسئولین شکل گرفت تا از تعطیلی مجدد جلوگیری شود، اما شرایط کنترل شیوع این بیماری هنوز وضعیت خوبی ندارد و قربانی می‌گیرد، در همین راستا به باشگاه‌ها ابلاغ شده که ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مراجعه کنندگان یادآوری کنند که زدن ماسک اجباری است و از ورود افرادی که توجهی به پروتکل‌های بهداشتی ندارند جلوگیری کنند.

 

  • 14:29
  • 1399/04/14
  • 141753