حمید سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

ورزش همدان آماده هر گونه همکاری با فدراسیون بدنسازی است

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: نگاه رئیس فدراسیون بدنسازی به رشته های زیر مجموعه، نگاهی آکادمیک است، چرا که خودش فردی دانشگاهی است و مطمئناً می تواند موفقیت های خوبی را برای این رشته بدست آورد.

حمید سیفی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: فرصتی برای دید و بازدید با دکتر نصیرزاده پیش آمد و بنده در محل فدراسیون بدنسازی حاضر شدم. انشاالله بتوانیم در استان همدان همکاری های خیلی خوبی با این فدراسیون داشته باشیم و آماده هر گونه همکاری هستیم. قطعاً نگاه رئیس فدراسیون به رشته های زیر مجموعه، نگاهی آکادمیک است، چرا که خودش فردی دانشگاهی است و مطمئناً می تواند مسیری که در آن قرار دارد را به نقطه ای دیگر وصل کند و موفقیت های خوبی را برای این رشته پر طرفدار که پیر و جوان هم ندارد، بدست آورد. امیدوارم با فرهنگ سازی خوب و مدل مدیریتی خوبی که دکتر نصیرزاده دارد این فدراسیون را به مسیر خوبی هدایت کند.

وی با تاکید بر این نکته که همدان هم پتانسیل های خوبی دارد و یکی از برترین های مسابقات قوی ترین مردان قهرمانی کشور از ورزشکاران این استان بود، تصریح کرد: همدان از لحاظ ژنتیکی و موقعیت جغرافیایی بسیار مستعد قهرمان پروری است و قیطاسی نیز یکی از ورزشکاران آینده داری است که فکر می کنم 15 تا 20 سال آینده می تواند در سکوهای قهرمانی در سطح بین المللی حاضر شود و خودش را به کشور و جامعه قهرمانی معرفی کند.

  • 13:42
  • 1400/01/08
  • 9289