بعد از موافقت فدراسیون جهانی؛

امکان حضور آنلاین در سمینارها و دوره های مربیگری بین المللی فیتنس فراهم شد

انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی اعلام کرد با موافقت فدراسیون جهانی، امکان حضور آنلاین در سمینارها و دوره های مربیگری بین المللی فیتنس وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، طبق برنامه ای که پیش از این تنظیم و اعلام شده بود، سمینارهای بین المللی فیتنس با تدرس مدرسان IFBB روز سه شنبه 17 فروردین در بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد. همچنین دوره مربیگری بین المللی فیتنس نیز طی روزهای 18 الی 20 فروردین ماه در دو بخش آقایان و بانوان با حضور مدرسان بین المللی برگزار می شود.

طبق اعلام انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی با موافقت فدراسیون جهانی پرورش اندام(IFBB) جهت رفاه حال متقاضیان حضور در سمینارها و دوره های مربیگری بین المللی فیتنس که در مناطق قرمز از نظر شیوع کرونا قرار دارند، علاوه بر اینکه این سمینارها و دوره ها به صورت حضوری برگزار می شود، امکان شرکت کردن آنلاین نیز فراهم شده است. در همین راستا علاقه مندان جهت ثبت نام برای شرکت کردن در این سمینارها و دوره های مربیگری می توانند نهایتا تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 16 فروردین ماه به فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مراجعه کنند یا اینکه علاقه مندان در شهرهای قرمز برای شرکت به شکل آنلاین باید با در دست داشتن مدارک به هیات های استانی بدنسازی در سراسر کشور مراجعه نمایند.

همچنین محل برگزاری سمینار و دوره مربیگری بین المللی فیتنس بانوان هتل المپیک تهران و محل برگزاری سمینار و دوره مربیگری بین المللی فیتنس آقایان هتل اسپیناس پالاس تهران تعیین شده است.

  • 22:15
  • 1400/01/15
  • 9358