1403/01/10
در مراسم افتتاحیه اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاههای جهان؛

نصیرزاده: توسعه چرخه اقتصادی و استعدادیابی در پاورلیفتینگ، با تداوم برگزاری جام باشگاههای جهان امکان پذیر است

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: تیمهای خارجی با آمدن به ایران، موجبات دلگرمی ما و پیش بردن ایده برگزاری باشگاههای جهان را فراهم آوردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده در مراسم افتتاحیه نخستین دوره رقابتهای پاورلیفتینگ باشگاههای جهان اظهار داشت: درابتدا باید از کشورهای شرکت کننده در این مسابقات تشکرکنم که دعوت ما را پذیرفتند و دراین روزهای سخت کرونایی به ارومیه آمدند.

وی افزود:  این کشورها با آمدن به ایران، موجبات دلگرمی ما و پیش بردن ایده برگزاری مسابقات باشگاههای جهان را فراهم آوردند.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: ایده برگزاری مسابقات باشگاه های جهان توسط کشور ایران بهIPF  ارسال و مورد موافقت هیات رئیسه IPF واقع شد. بایستی به خاطر تحقق این امر از گاستون پاراژ و فرشید سلطانی تشکر کنم.

نصیرزاده درباره تأثیر برگزاری این مسابقات خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات باشگاه های جهان می تواند چرخه اقتصادی و استعداد یابی را در ورزش پرطرفدار پاورلیفتینگ توسعه دهد و در صورت حمایت شما این مسابقات تداوم خواهد داشت.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خاتمه گفت: از میزبانی مردم مهمان نواز، ورزش دوست و بافرهنگ استان آذربایجان غربی کمال تشکر را دارم و امیدوارم همه حاضران روزهای خوشی را در شهر ارومیه سپری کنند.