1403/01/09

بهاری: سومین دوره مسابقات قویترین مردان کُرد کشور برگزار می شود/ طبق تقویم فدراسیون پیش می رویم

سرپرست هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان کردستان گفت: نمایندگان کردستان امید فراوانی برای درخشش در قویترین مردان ایران دارند.

بهنام بهاری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره فعالیت های هیات کردستان اظهار داشت:  نزدیک به دو ماه است به عنوان سرپرست هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان کردستان منصوب شده ام. در این مدت تلاش داشته ایم که کارهای نیمه تمام هیأت را تمام کنیم و برنامه های موجود در تقویم فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام را پیش ببریم.

وی افزود: از برنامه های مهم هیأت کردستان، برگزاری رقابت قویترین مردان کُرد کشور است. مسابقاتی که اخیرا در دیواندره برگزار شد، مسابقات قهرمانی غرب کشور بود که سه نفر برتر آن به مسابقات قویترین مردان کُرد کشور راه پیدا می کنند. سومین دوره این رقابت ها با حضور نزدیک به 20 نفر از قهرمانان استان های کردنشین در دی ماه برگزار می شود.

بهاری درباره شانس ورزشکاران قویترین مردان هیات کردستان در رقابتهای کشوری تصریح کرد: در دسته 95 کیلوگرم و 105 کیلوگرم مسابقات قویترین مردان، اسدی و فلاحی نفرات نخست مسابقات کشوری در سال های اخیر از هیأت کردستان هستند و امید فراوانی برای درخشش در مسابقات کشوری سال 1400 دارند.

سرپرست هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان کردستان در خاتمه درباره سایر برنامه های این هیأت اذعان داشت: برنامه های آموزشی ما مطابق تقویم فدراسیون پیش می رود و کلاسهای درجه 3 و 2 بدنسازی در حال برگزار شدن است. درصدد هستیم که میزبانی کلاسهای مربیگری درجه 3 پاورلیفتینگ را نیز برعهده بگیریم. همچنین انتخابی پاورلیفتینگ بانوان برای رقابتهای کشوری یاسوج، تجلیل از قهرمانان گذشته هیأت و هماهنگی با کمیته ها و هیأت های شهرستان ها از دیگر برنامه های هیأت در آینده نزدیک است.