1403/01/09

شیروانی: اولین دوره لیگ پرورش اندام بعد از مسابقات جهانی و آسیایی برگزار می شود/ باشگاهها سریعتر دست به کار شوند

رئیس سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: قصد داریم بعد از پایان مسابقات جهانی و آسیایی، اولین دوره لیگ پرورش اندام را استارت بزنیم.

حسین شیروانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره عزم سازمان لیگ برای برگزاری رقابتهای لیگ پرورش اندام اظهار داشت: از آنجایی که مسابقات لیگ پرورش اندام تا به حال برگزار نشده، حضور اسپانسرها می تواند موجب توسعه رقابتهای لیگ شود. به همین خاطر از حامیان مالی می خواهیم که برای حمایت از ورزشکاران و برای داغ شدن تنور لیگ هر چه سریعتر آمادگی خود را اعلام کرده و وارد مسابقات لیگ شوند. قطعا برگزاری لیگ باعث بهتر دیده شدن حامیان مالی و اسپانسرها نیز خواهد شد.

وی افزود: تصمیم داریم این رقابتها را در رشته های فیزیک، فیزیک کلاسیک، بادی کلاسیک، بادی بیلدینگ و ماسکولار برگزار کنیم و تیم های شرکت کننده در این رقابتها می توانند با حداقل 12 و حداکثر 24 ورزشکار وارد لیگ شوند. انشاله بتوانیم بعد از پایان مسابقات آسیایی و جهانی استارت رقابت ها را بزنیم و این امر نیازمند همکاری باشگاهها است که هر سریعتر برای ثبت قرارداد ورزشکاران خود دست به کار شوند.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره این دوره از مسابقات تصریح کرد: آیین نامه اجرایی رقابتهای لیگ پرورش اندام باشگاههای کشور در سال 1400 تدوین شده که در فایل ضمیمه مشاهده قابل مشاهده است.