1403/01/10

مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاهها استان هرمزگان در شهرستان بستک برگزار شد

مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاهها استان به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور ۵۲ ورزشکار در قالب ۹ تیم شرکت کننده در سالن پیامبر اعظم شهرستان بستک برگزار شد

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان، مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه‌ها با حضور حسین اخلاقی عضو هیات رئیسه فدراسیون و رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان، نایب رئیس هیات ، رئیس هیات شهرستان بندرعباس و اعضای هیات رئیسه داوران، مربیان  و ورزشکاران در تاریخ ۲۹آبان ۱۴۰۰ برگزار شد. 

این مسابقات طی یک روز و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد، ورزشکاران در این رقابت در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و بصورت انفرادی و تیمی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در بخش گروهی و باشگاهی رده سنی جوانان  این رقابت ها، تیم پاسلار هرنگ با کسب ۳۱ امتیاز، تیم هیات بدنسازی بستک با کسب ۳۰امتیاز،  و تیم هادزین با کسب ۱۲ امتیاز مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.


 در بخش تیمی و باشگاهی مسابقات بزرگسالان رقابت های پرس سینه ، نیز باشگاه هیات بدنسازی بستک با ۵۶ امتیاز، باشگاه بردیا بندرعباس با ۴۶ امتیاز و باشگاه امین بندرعباس با ۳۱امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند

احمد کاروانی موفق به کسب عنوان اورالی این دوره از مسابقات شد.