1403/01/10
وکیلی، رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان شمالی:

اتفاقات مثبت فراوانی در فدراسیون رخ داده که نباید فراموش شود/ خراسان شمالی طبق تقویم فدراسیون پیش می رود

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان خراسان شمالی گفت: علاوه بر قهرمانی مقتدرانه تیم ملی در جهان، در چند ماهه اخیر اتفاقات مثبت فراوانی در فدراسیون رخ داده که نباید هیچ یک از آنها فراموش شود.

جمال وکیلی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره فعالیت های هیات استان خراسان شمالی در ماههای اخیر اظهار داشت: ما سعی کردیم طبق تقویم فدراسیون پیش برویم و رویدادهایی که قرار است در سطح کشوری برگزار شود را ابتدا در استان خودمان برگزار کنیم. البته در برخی مقاطع از سال اوج گرفتن کرونا دست ما را بسته بود و باعث لغو رویدادها شد. با این حال در شهریورماه مسابقات استانی پرورش اندام را برگزار کردیم و رقابت های مچ اندازی در بخش آقایان و بانوان نیز انجام شد.

وی افزود: در پاورلیفتینگ بانوان اعزام داشتیم و نمایندگان استان خراسان شمالی مدال آور هم بودند. در بخش آموزش نیز فعال بودیم و دوره های مربیگری بدنسازی و فیتنس و آزمون های آن ها را برگزار کردیم. قصد داریم با همکاری انجمن پاورلیفتینگ، دوره داوری این رشته را هم برگزار کنیم. البته برای میزبانی فراتر از استان هم برنامه هایی داریم که به زودی پیشنهادات خودمان را به فدراسیون ارائه خواهیم کرد.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان خراسان شمالی در ادامه با تبریک قهرمانی تیم ملی پرورش اندام ایران در رقابت های جهانی اسپانیا عنوان کرد: علاوه بر این قهرمانی مقتدرانه، در چند ماهه اخیر اتفاقات مثبت فراوانی در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام رخ داده که نباید هیچ یک از آنها فراموش شود. حمایت از استانهایی که امکانات کمتری دارند، دادن فرصت میزبانی به استانهایی که تاکنون کمتر دیده شده اند، داشتن گوش شنوا برای شنیدن مشکلات روسای هیات ها، حمایت مادی و معنوی از هیأت های استانی، جوانگرایی و استفاده از نیروی متخصص، کمک به استانها و اعزامها و تیمداری در لیگ، همه و همه اتفاقاتی بوده است که در این چند ماهه در دوران ریاست فدراسیون توسط دکتر نصیرزاده به شکل پررنگی دیده شده و نباید هیچ یک را نادیده گرفت.

وکیلی در خاتمه خاطرنشان کرد: من هم مثل سایر اعضای جامعه بزرگ بدنسازی از عدم اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی ناراحت شدم، اما قطعا ورزشکاران شرایط و مشکلات فدراسیون را درک خواهند کرد و می دانند که چنین اتفاقاتی تنها به فدراسیون مربوط نمی شود. حضور این ورزشکاران در مسابقات بعدی می تواند پاداش سختی هایی باشد که آنها در این مدت کشیده اند.