1403/01/31

پیام تبریک نماینده مردم اراک به مناسبت قهرمانی تیم ملی پرورش اندام در رقابت های جهانی

نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی قهرمانی تیم ملی پرورش اندام در رقابت های جهانی اسپانیا را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی قهرمانی تیم ملی پرورش اندام در رقابت های جهانی اسپانیا را به رئیس و سرپرست دبیری فدراسیون تبریک گفت.

در متن پیام آصفری آمده است:

 

جناب آقایان دکتر نصیرزاده و دکتر امیری

ریاست و دبیر محترم فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

 

با سلام و تحیت؛

قهرمانی ارزشمند، مقتدرانه و غرورآفرین تیم ملی پرورش اندام در رقابت های جهانی اسپانیا، نشان دیگری از شایستگی ها و توانمندی های جوانان رشید این سرزمین است.

بی شک اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و طنین سرود مقدس آن در عرصه های مختلف، غروری بس ارزشمند و وصف ناپذیر است که جز با همت، غیرت، ایمان بلند و راسخ جوانان شایسته کشورمان بدست نمی آید و این توفیقات ارزشمند در ظل عنایات خاص حضرت ولی عصر(عج) و زعامت داهیانه و حکیمانه رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) نصیب فرزندان پاک و قهرمان این مرزو بوم شده است.

اینجانب با نهایت افتخار، قهرمانی غرور آفرین تیم ملی پرورش اندام در رقابت های اسپانیا که به فضل الهی با تلاش و پشتکار حضرتعالی و دست اندرکاران خدوم و پرتلاش فدراسیون بدنسازی کشورمان بدست آمد را به ملت قهرمان و حماسه ساز ایران اسلامی تبریک عرض نموده؛ از درگاه خداوند سبحان سلامتی و بهروزی شما و تداوم این توفیقات را در راه اعتلای بیش از پیش ایران اسلامی مسئلت می نمایم.

دکتر محمد حسن آصفری