1403/01/10

دیدار رییس فدراسیون بدنسازی با مدیرعامل تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی/ نصیرزاده: آستان قدس می‌تواند میزبان اردوی تیم‌های ملی باشد/ تاج‌فیروز: آماده همکاری با فدراسیون پرمخاطب بدنسازی هستیم

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در سفر خود به مشهد با تاج فیروز مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و به نقل از هیات استان خراسان رضوی، عبدالمهدی نصیرزاده در سفر خود به مشهد مقدس ضمن بازدید از مجموعه تربیت بدنی آستان قدس رضوی از جمله سالن‌های بدنسازی این مجموعه و همچنین موزه ورزشی آستان قدس با علیرضا تاج فیروز مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد.

سروش پورآزاد رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در ابتدای این دیدار ضمن تقدیر از مجموعه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در جهت حمایت‌های معنوی از ورزشکاران گفت: آستان قدس رضوی زیرساخت‌های به روز و استانداردی را در رشته‌های مختلف ورزشی ایجاد کرده و در زمینه بدنسازی و پرورش اندام این مجموعه با باشگاهی مجهز و پیشرفته در حال خدمت رسانی به علاقه مندان و ورزشکاران می‌باشد.

در ادامه همچنین رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با تقدیر از فعالیت‌های ورزشی مجموعه تربیت بدنی آستان قدس رضوی از آمادگی این فدراسیون در جهت همکاری با آستان قدس رضوی خبر داد. نصیرزاده عنوان کرد: در بخش فنی با زیر ساخت‌های موجود در مجموعه آستان قدس رضوی، برگزاری اردو‌های تیم‌های ملی در شهر مشهد انگیزه مضاعفی برای ورزشکاران ایجاد خواهد کرد و فرصت مناسبی خواهد بود تا ورزشکاران به بهترین شکل با استفاده از فضا و امکانات این مجموعه در جوار حرم مطهر رضوی به آمادگی برسند.

وی ادامه داد: همچنین در بخش‌های فرهنگی هم ظرفیت‌های زیادی برای همکاری هر دو مجموعه وجود خواهد داشت و می‌توان با برنامه ریزی فعالیت‌های خوبی انجام داد. امیدوارم با امضا تفاهم‌نامه همکاری مشترک بتوانیم در زمینه فرهنگی که تاکید بسیاری هم بر روی آن وجود دارد، از ظرفیت آستان قدس رضوی استفاده کنیم.

همچنین تاج فیروز در این دیدار با تقدیر از نگاه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به مسائل فرهنگی عنوان کرد: رشته بدنسازی و پررش اندام علاقه مندان بسیاری تحت پوشش خود دارد و از اقبال خوبی بین جوانان و نوجوانان برخوردار است و توجه به مسائل فرهنگی در این رشته یک ضرورت و مسئله ای مهم است. آستان قدس رضوی بر مبنای تعامل و همکاری‌ای که با تمام فدراسیون‌های ورزشی و ورزشکاران دارد، آماده است تا با همکاری دو جانبه در مسائل مختلف کنار فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام باشد.