1403/01/10

برگزاری گردهمایی مسئولان هیات بدنسازی استان تهران با حضور رییس فدراسیون/ نصیرزاده: قناعتی توانسته آرامش خوبی در هیات برقرار کند

گردهمایی مسئولان هیات های شهرستانی و کمیته های هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران با حضور رییس فدراسیون به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در گردهمایی مسئولان هیات های شهرستانی و کمیته های هیات استان تهران که در مشهد مقدس برگزار می شد، حضور پیدا کرد.

نصیرزاده ضمن تشکر از اقدام ارزشی و فرهنگی که هیات استان تهران هر ساله انجام می شود، گفت: سفر اعضای هیات تهران به مشهد و برگزاری جلسه سالیانه در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) می تواند باعث ایجاد وحدت و همدلی بیشتر شود.

رییس فدراسیون در خصوص اساسنامه جدید فدراسیون ها و هیات های ورزشی توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: با این اساسنامه افرادی می توانند مسئولیت بگیرند که از مشروعیت بیشتری برخوردار هستند. کمیسیون داوران، مربیان و ورزشکاران بر اساس رای‌گیری و با دموکراسی اعضا و رییس خود را می‌شناسند و دیگر انتصابات به صورت سلیقه‌ای نخواهد بود.

نصیرزاده با تقدیر از اقدام ارزشمند فرشاد گنجی که مدال طلای جهانی خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد، گفت: آقای قناعتی به عنوان یک مدیر توانمند عملکرد خوبی در هیات تهران از خود ثبت کرده و توانسته آرامش خوبی را در هیات برقرار کند. امیدوارم همه شما نیز برای پیشبرد اهداف هیات در کنار ایشان باشید.

گفتنی است؛ در این نشست محسن پیری رییس کمیته فیزیک و سیدجمال وکیلی رییس هیات خراسان شمالی نیز حضور داشتند.