1403/01/10

علیزاده: حرکت سریع فدراسیون، هیأت ها را وادار به فعالیت کرده است/ می توانیم باز هم میزبان رقابتهای بین المللی باشیم

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان غربی گفت: رقابتهای پرس سینه و ددلیفت شمال غرب کشور با بهترین کیفیت در ارومیه برگزار شد.

محمدرضا علیزاده امامزاده در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره برگزاری رقابتهای پرس سینه و ددلیفت شمال غرب کشور اظهار داشت: این رقابتها با حضور بیش از 500 ورزشکار از شمال غرب کشور برگزار شد. خوشبختانه کیفیت رقابتها چه از نظر فنی و چه از جنبه داوری عالی و بدون حاشیه بود و هیچ گونه اعتراضی نسبت به قضاوت ها دیده نشد.

وی بیان داشت: جا دارد از اسپانسر رقابتها تشکر کنم. منطقه آزاد ماکو تمامی امکانات لازم را برای برگزاری رقابتها، اسکان داوران و...فراهم کرده بود و با حمایت این اسپانسر حتی می توانیم میزبانی رقابتهای کشوری، منطقه ای و حتی بین المللی را برعهده گرفته و رقابتهایی بین المللی را با ورزشکاران کشورهای همسایه برگزار کنیم. همان طور که در سال جاری مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاههای جهان به خوبی در ارومیه برگزار شد.

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: ریاست فدراسیون نیز قرار بود در این مسابقات حضور پیدا کند، اما به خاطر برگزاری مراسم تجلیل از ملی پوشان پرورش اندام نتوانست به ارومیه بیاید. قطعا در نخستین نشست با ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، پتانسیل اسپانسر مسابقات و میزبانی در رقابت های بعدی را به اطلاع ایشان خواهیم رساند.

وی درباره برنامه های آتی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان غربی اذعان داشت: چندین دوره داوری و مربیگری در برنامه هیأت بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان غربی قرار گرفته است که این دوره ها هم در بخش آقایان و هم در قسمت بانوان در سال جاری برگزار خواهد شد. رشته هایی مثل مچ اندازی و پاورلیفتینگ در ادوار گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته بودند. به همین خاطر برگزاری این دوره ها در اولویت قرار خواهند گرفت. برگزاری مجمع سالانه هیأت نیز دیگر برنامه ما در زمان باقیمانده سال خواهد بود.

علیزاده در خاتمه گفت: در یک سال اخیر کارها در فدراسیون بسیار تخصصی تر از قبل شده است. به واقع، دیگر کسی نمی تواند در این فدراسیون کار نکند زیرا فدراسیون با حرکت سریع به سمت جلو، هیأت ها را وادار به فعالیت کرده و اگر هیأتی فعالیت زیادی نداشته باشد، کاملا مشخص می شود.