1403/01/10

پورایراندوست: تجربه موفقی از همکاری با فدراسیون بدنسازی داشتیم/ ارومیه بازهم بهترین میزبانی را خواهد داشت

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی گفت: وقتی می بینیم که یک فدراسیون مثل بدنسازی اینقدر فعال و پویاست، ما هم مشتاق هستیم تا همکاری های بیشتری با این فدراسیون داشته باشیم.

کیومرث پورایراندوست در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص اخذ میزبانی مسابقات بادی کلاسیک و پرورش اندام قهرمانی باشگاههای کشور توسط ارومیه اظهار داشت: آذربایجان غربی در سال های اخیر نشان داده که در بحث میزبانی در تمامی رشته ها پیش رو بوده و همواره میزبانی های ما نیز با موفقیت همراه شده است. خدا را شکر که در مردادماه سال 1400 نیز با همکاری فدراسیون بدنسازی اولین دوره رقابت های پاورلیفتینگ جام باشگاههای جهان را به میزبانی ارومیه برگزار کردیم.

وی افزود: با توجه به تجربه موفق همکاری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با فدراسیون بدنسازی، بار دیگر تصمیم گرفتیم که یک میزبانی را این بار در بخش مسابقات داخلی برعهده بگیریم. بعد از حضور آقای علیزاده، رییس هیات بدنسازی استان آذربایجان غربی در فدراسیون، قرارداد همکاری برای میزبانی مسابقات پرورش اندام و بادی کلاسیک باشگاههای کشور به امضا رسید و این رقابت ها اوایل اسفندماه به میزبانی ارومیه برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی تصریح کرد: قطعا ما در کنار هیات بدنسازی استان بهترین شرایط را برای ورزشکاران مهیا می کنیم تا مثل همیشه ارومیه از این آزمون نیز سربلند بیرون بیاید. امیدوارم خاطره خوشی در ذهن همه ورزشکاران پرورش اندام از این رقابت ها باقی بماند.

پورایراندوست در پایان گفت: وقتی می بینیم که یک فدراسیون مثل بدنسازی اینقدر فعال و پویاست، ما هم مشتاق هستیم تا همکاری های بیشتری با این فدراسیون داشته باشیم. در این یک سالی که دکتر نصیرزاده در فدراسیون حضور داشته، شاهد افزایش فعالیت ها هستیم؛ اتفاقی که قطعا به رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی کمک خواهد کرد. همچنین باید قدردان زحمات آقای علیزاده هم باشیم که در هیات بدنسازی استان آذربایجان غربی عملکرد خوبی از خود نشان داده است.