1403/01/09

جبلی: سمینار به روزرسانی داوران بین المللی 26 خرداد در رامسر برگزار می شود

سمینار ارتقاء سطح داوری و به روز شدن داوران بین المللی 26 خردادماه به میزبانی رامسر برگزار می شود.

امید جبلی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اعلام این خبر اظهار داشت: جلسه کارگروه امور بین الملل داوران کشور روز 5 اردیبهشت ماه برگزار و در آن تصمیم گیری به عمل آمد که سمیناری در راستای ارتقاء سطح داوری و به روز شدن داوران بین المللی و همچنین جمع آوری مدارک داوران به منظور تهیه پرونده فعالیت و سوابق کلیه داوران بین المللی برگزار گردد.

وی افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته این سمینار روز 26 خردادماه به میزبانی شهرستان رامسر در استان مازندران برگزار می شود و حضور کلیه داوران بین المللی رشته پرورش اندام در این سمینار الزامی است.

سرپرست امور بین المللی داوران در ادامه خاطرنشان کرد: در این جلسه علاوه بر دفترچه داوری و سایر مدارک مربوطه از کلیه داوران برگه تست سلامت بینایی که از مراکز معتبر شهرستانها صادر گردیده باشد نیز دریافت می گردد.

 جبلی در پایان گفت: بار دیگر تاکید می کنم حضور در این سمینار برای همه داوران بین المللی الزامی است و برای شرکت کنندگان امتیازاتی به همراه دارد. در واقع اولویت استفاده از داوران در بخش بین الملل از این پس با داورانی خواهد بود که در این سمینار به روز رسانی حاضر شوند و مدارک خود را به طور کامل تحویل دهند.

گفتنی است؛ داوران بین المللی می توانند برای هماهنگی جهت شرکت در این سمینار با شماره 09122019476 در ارتباط باشند.