1403/01/09

جبلی: همه داوران بین المللی و درجه یک ملی به سمینار به روزرسانی دعوت هستند

مسئول امور بین المللی داوران فدراسیون بدنسازی اعلام کرد سمینار ارتقاء سطح داوری و به روز شدن داوران بین المللی 26 خردادماه به میزبانی شهرستان رامسر برگزار می شود.

امید جبلی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: این سمینار با حضور تمامی داوران بین المللی و درجه یک کشور در رشته پرورش اندام روز 26 خردادماه به میزبانی سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد رامسر در استان مازندران برگزار می شود.

وی افزود: سمینار ارتقاء سطح داوری و به روز شدن داوران ساعت 11 آغاز می شود، اما شرکت کنندگان می بایست از صبح همان روز در محل سمینار حاضر شده و مدارک خود اعم از دفترچه داوری بین المللی و ملی، شناسنامه و کارت ملی و برگه معاینه چشم از مراکز معتبر استان ها را به همراه داشته باشند.

مسئول امور بین المللی داوران فدراسیون بدنسازی عنوان کرد: این سمینار ملاک حضور داوران در مسابقات پیش رو از جمله کشوری، انتخابی تیم ملی، لیگ و برون مرزی خواهد بود و به همین منظور شرکت در سمینار برای داوران واجد شرایط الزامی و البته رایگان است.

گفتنی است؛ واجدین شرایط می توانند جهت هماهنگی های بیشتر با مصطفی روشن به شماره 09122019476 تماس حاصل نمایند. مهلت ثبت نام تا 20 خردادماه خواهد بود.