1403/01/09

سبزواری: با یک تیم بومی و قدرتمند برای قهرمانی می آییم/ برخی می گفتند برگزاری لیگ غیرممکن است

سرمربی تیم کلاسیک اصفهان گفت: ورزشکارانی که در تیم ما حضور دارند به طور حتم بین سه نفر برتر قرار خواهند گرفت.

اسماعیل سبزاوری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص شرایط تیمش در آستانه برگزاری فینال لیگ بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: ما برای قهرمانی می‌آییم اما در آخر هر چه خواست خدا باشد، ما راضی به آن هستیم. ان‌شالله در روز مسابقه هر حرفی که باشد ما بر روی استیج رقابت ها آن را نشان خواهیم داد و قطعا بدانید تیم کلاسیک اصفهان مدعی خواهد بود. به طور حتم روی سکو خواهیم رفت و سعی می کنیم با داشته های خود تیم را برای قهرمانی آماده کنیم.

وی در خصوص وضعیت ورزشکاران تیم کلاسیک اصفهان گفت: خدا را شکر ورزشکاران ما در وضعیت خوبی قرار دارند. هر چند ما از شرایط رقبا اطلاع دقیقی نداریم؛ اما کسانی که در تیم ما حضور دارند به طور حتم بین سه نفر برتر قرار خواهند گرفت.

سرمربی تیم کلاسیک اصفهان در خصوص جذب نفرات جدید تصریح کرد: ورزشکاران ما اکثرا از قهرمانان کشوری هستند. همچنین اصفهان قهرمانان زیادی دارد و ما نیاز به جذب ورزشکار از استان های دیگر نداریم و از پتانسیل خود اصفهان بهره خواهیم برد. جا دارد از استاد علی نعمتی هم بابت حمایت هایش تشکر کنم. 

سبزواری در خصوص نحوه برگزاری رقابت های لیگ در اولین دوره گفت: خیلی ها از ابتدا گفتند که لیگ اجرا نمی‌شود و برگزاری آن غیر ممکن است، اما دکتر نصیرزاده این کار را محقق کردند و نشان دادند می‌شود مسابقات لیگ را در پرورش اندام هم برگزار کرد. این رقابت ها باعث شده بسیاری از باشگاهها و ورزشکاران دیده شوند و همین موضوع باعث ایجاد انگیزه در بین همه خواهد شد. هرچند نواقصی همچون طولانی شدن رقابت وجود داشت اما مطمئنا این نواقص در دور بعدی رقابت ها برطرف خواهد شد. امیدوارم این رقابت ها با تیم های بیشتری از استان های مختلف تداوم داشته باشد.