1403/01/10

احمدی: در روسیه برای بالا بردن پرچم ایران می جنگم/ قویترین مردان بار دیگر متولد شده است

یکی از ورزشکاران اعزامی تیم قویترین مردان ایران به مسابقات جایزه بزرگ روسیه گفت: با تمام توان و آمادگی برای رسیدن به سکوی قهرمانی مسابقات تلاش می کنم.

عارف احمدی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص اعزام به مسابقات جایزه بزرگ روسیه اظهار داشت: خدا را شاکرم که قویترین مردان با حمایت های دکتر نصیرزاده و آقای قراچورلو بار دیگر متولد شده و شاهد اعزام ورزشکاران به مسابقات بین المللی هستیم. من در رقابت نزدیکی که در مسابقات انتخابی تیم ملی داشتیم، نفر سوم شدم و با نظر کمیته فنی قرار است در کنار رضا قیطاسی به مسابقات جایزه بزرگ روسیه اعزام شوم.

وی افزود: قطعا رقبای سرسختی در این مسابقات حضور خواهند داشت و سعی می کنیم با تمام توان برای رسیدن به بالاترین سکو تلاش کنیم. از آمادگی خوبی برخوردارم و در هفته های اخیر دائما تمریناتم را پیگیری کردم. جا دارد از بابک غضبانی و علیرضا ظرفچی هم به خاطر زحماتی که برای ما کشیدند، تشکر کنم. امیدوارم با دست پر از روسیه بازگردیم.

نفر سوم مسابقات انتخابی تیم ملی قویترین مردان تصریح کرد: تا جایی که من اطلاع پیدا کردم، آیتم های این مسابقه بیشتر به صورت استقامتی است. من در لیفت بیشتر تخصص دارم، اما هر چه باشد، تا آخرین نفس برای بالا بردن پرچم ایران خواهم جنگید. 

احمدی در پایان گفت: از همه دوستانی که در ماههای اخیر برایم زحمت کشیدند تشکر می کنم و بار دیگر به رییس فدراسیون و رییس کمیته قویترین مردان دست مریزاد می گویم که با پیگیری و تلاش مقدمات این اعزام را با مجوز شورای برون مرزی و حمایت کامل فراهم آوردند.