1403/01/09

پیام تسلیت سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی با انتشار پیامی رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب را تسلیت گفت.

سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی با انتشار پیامی رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب را تسلیت گفت.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛ محمد تقی امیری خراسانی سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) رابه عموم مردم ایران به ویژه جامعه بزرگ بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت. متن این پیام بدین شرح می باشد:
« شما قوی باشید چنانچه هستید، شما ورزشکارید و ورزشکارها قوی اند و مؤمن. ایمانتان را حفظ کنید و از این حرفهایی که اینها می زنند و گفتگوهایی که می کنند ابداً خوف به خودتان راه ندهید و توجه به این داشته باشید که مملکت مال خود شماست و مال خودتان را خودتان باید حفظ بکنید.»

سی و یکمین سالگرد سالگرد بزرگداشت رحلت جانگداز امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین 15 خرداد 1342 را به عموم مردم شریف ایران و جامعه ورزش کشور به خصوص اهالی ورزش بدنسازی و پرورش اندام، تسلیت و تعزیت عرض می­نمایم.
بی­ تردید فقدان آن عبد صالح خدا برای ملت قدرشناس ایران همواره ضایعه­ ای جبران ناپذیر خواهد بود.

امام خمینی(ره) با سلوک علمـی و عملی خویش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشید؛ جفاها دید اما با ثبات قدم، روشنگری و تبیین راه درست و نادرست، گام در راه امام آزادگان ابا عبدالله الحسین (ع) گذاشت تا رهروانش نه با اکراه بلکه با اختیار،مسیر فردوس برین گیرند.

ورزش نیز از دیدگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی مبدا تربیت جوانان نیرومند و انقلابی در جامعه است. امید می ­رود اهالی محترم ورزش، در سایه خودباوری و پشتکار، روشنگری و بیان حقایق منشأ خیر و برکت فراوان باشند و در راه معرفی و ترویج اندیشه­ های متعالی، اهداف و زوایای زندگی پربرکت آن بزرگوار به نسل حاضر و آینده گام بر دارند. از سوی دیگر، پانزدهم خرداد نیز یادآور پایمردی­ ها و دلاوری­ های آزاد مردانی است که با نثار خون خویش نقطه عطفی در مبارزات مردم ایران علیه نظام ستم­شاهی به وجود آوردند .به روان پاک شهیدان راه آزادی و انقلاب درود می­فرستیم. روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد.