1403/01/10

دیدار رییس فدراسیون بدنسازی با فرماندار سیرجان/ باشگاههای آسیب دیده تسهیلات 60 میلیونی دریافت می کنند

فرماندار سیرجان در دیدار با رییس فدراسیون بدنسازی وعده اعطای وام 60 میلیون تومانی به باشگاههای آسیب دیده این شهرستان را داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام امروز(شنبه 7 فروردین) با سهراب بهاءالدینی، فرماندار شهرستان سیرجان و معاون استانداری کرمان دیدار و گفت و گو کرد.

در این نشست رییس فدراسیون بدنسازی با توضیح شرایط سخت باشگاهداران بعد از شیوع ویروس کرونا، از فرماندار سیرجان خواست اقدامی را جهت حمایت از این این صنف انجام دهند.

بهاءالدینی نیز در این نشست عنوان کرد: از نظر بنده بیشترین آسیب را از کرونا باشگاهداران و تالارداران خوردند. باشگاههای بدنسازی بدون شک نقش ارزشمندی در ترویج سلامت بین آحاد جامعه دارند. همچنین این باشگاهها نقش پررنگی در ایجاد اشتغال دارند و می توانند تا حدودی مشکل اشتغال جوانان را هم حل کنند. با توجه به حضور آقای نصیرزاده در راس فدراسیون بدنسازی و با توجه به اینکه ایشان اصالتا سیرجانی هستند، وظیفه خود می دانیم هم از ایشان و هم از این رشته ورزشی حمایت کنیم.

در ادامه پایان این نشست با تقاضای نصیرزاده و موافقت فرماندار سیرجان مقرر شد تسهیلاتی به مبلغ 60 میلیون تومان با بهره دو درصد برای کلیه باشگاههای بدنسازی فعال در سیرجان و حومه که در مجموع 60 باشگاه هستند، در نظر گرفته شود.

گفتنی است؛ این تسهیلات از محل اعتبارات فرمانداری سیرجان خواهد بود و متفاوت از تسهیلاتی از وزارت ورزش و جوانان پیش از در نظر گرفته بود.