1403/01/09

برگزاری سمینارهای بین المللی فیتنس در بخش آقایان و بانوان/ شرایط حضور در کلاس مربیگری بین المللی فیتنس اعلام شد

در جریان حضور مسئولان IFBB در ایران سمینار بین المللی فیتنس و کلاس مربیگری بین المللی فیتنس برای آقایان و بانوان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در راستای برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری سمینارها و دوره های مربیگری در زمان حضور مسئولان و مدرسان IFBB در تهران و با توجه به حضور خانم لودمیلا در تهران که از اساتید دانشگاه و مدرسان IFBB هم به شمار می رود، برنامه ریزی برای برگزاری سمینار بین المللی فیتنس صورت گرفت. این سمینار روز 17 فروردین ماه ویژه بانوان برگزار خواهد شد که تدریس آن نیز برعهده خانم لودمیلا است. حضور در این سمینار برای همه علاقه مندان آزاد خواهد بود و هزینه ثبت نام آن بنا بر اعلام فدراسیون جهانی صد دلار در نظر گرفته شده است.

طبق اعلام انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی دقیقا همزمان با برگزاری این سمینار، یک سمینار بین المللی فیتنس هم در بخش آقایان برگزار خواهد شد. در این سمینار نیز اساتید داخلی و بین المللی تدریس خواهند کرد و حضور برای عموم آزاد است. هزینه این سمینار بین المللی نیز بنا بر اعلام فدراسیون جهانی صد دلار در نظر گرفته شده است.

همچنین طبق هماهنگی های به عمل آمده با مسئولان IFBB مقرر شد کلاس مربیگری بین المللی فیتنس در بخش آقایان و بانوان هم طی روزهای 18 و 19 فروردین ماه برگزار گردد. در بخش بانوان افراد حداقل باید دارای مدرک درجه سه فیتنس یا درجه دو بدنسازی باشند. همچنین افرادی که علاقه مند به حضور در کلاس مربیگری بین المللی فیتنس در بخش بانوان هستند، باید الزاما در سمینار روز 17 فروردین شرکت کنند و بلافاصله بعد از این سمینار از آن ها آزمون ورودی گرفته خواهد شد و در صورت قبولی می توانند در کلاس مربیگری حاضر شوند.

در بخش آقایان نیز افراد حداقل باید دارای مدرک درجه سه فیتنس یا درجه دو بدنسازی باشند. البته مربیان درجه یک می توانند بدون آزمون وارد کلاس شوند، اما سایر افراد بعد از حضور در سمینار روز 17 فروردین که برای شرکت کنندگان در کلاس مربیگری بین المللی فیتنس الزامی است، آزمون ورودی را پشت سر خواهند گذاشت و در صورت قبولی می توانند در کلاس مربیگری حاضر شوند.

گفتنی است؛ مکان برگزاری این سمینارها و دوره های مربیگری متعاقبا از سوی روابط عمومی فدراسیون بدنسازی به اطلاع علاقه مندان خواهد رسید.