1403/01/09
دبیر کمیسیون داوران خبر داد؛

برگزاری آموزش منشی گری داوری فیتنس توسط مدرس اسپانیایی/ محل برگزاری سمینار داوری مشخص شد

دبیر کمیسیون داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از برگزاری دوره آموزشی منشی گری داوری در روز سه شنبه 17 فروردین ماه خبر داد.

محمد جوزدانی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص دوره های آموزشی مربوط به داوری اظهار کرد: روز سه شنبه 17 فروردین ماه دوره آموزشی در خصوص مسائل منشی گری داوری با تدریس آقای "وینسنتو رندوندو" مدرس IFBB برگزار می شود که هر استان فقط یک نماینده می تواند در این دوره داشته باشد.

دبیر کمیسیون داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ادامه افزود: این دوره در محل هتل اسپیناس پلاس در ساعت 17 الی 19 توسط مدرس اسپانیایی برگزار می شود و در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی حضور و نرم افزار آموزشی اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری سمینار داوری بین المللی فیتنس و بازآموزی داوری طبق آخرین قوانین بین الملل تصریح کرد: در پایان این سمینار از صبح تا عصر فردا(سه شنبه) در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار خواهد شد، داوران درجه یک آزمونی از دروس آناتومی و فنی تخصصی داوری نیز گرفته می شود که 30 نفر از داورانی که بالاترین نمره را کسب کرده اند جواز حضور در آزمون عملی را بدست می آورند. این داوران پس از گذراندن آزمون عملی و کسب نمره قبولی موفق به دریافت دفترچه داوری بین المللی خواهند شد.