1403/01/10

یارمحمدیان: شاهد تحول و پویایی در فدراسیون بدنسازی هستیم/ اصفهان علاقه دارد وارد لیگ پاورلیفتینگ شود

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان گفت: تحول، پویایی و نشاط را همه عواملی که در مجموعه بدنسازی حضور دارند، شاهد هستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، حسین یارمحمدیان، رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان با حضور در فدراسیون بدنسازی با عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون دیدار و گفت و گو کرد.

بعد از این نشست، یارمحمدیان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی اظهار داشت: امیرالمونین علیه السلام می فرمایند که انصاف، برترین ارزش هاست. اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم، حقیقتا در چند ماهی که از دوره مدیریت جدید فدراسیون می گذرد، تحول، پویایی و نشاط را همه عواملی که در مجموعه بدنسازی حضور دارند، شاهد هستند. نمونه بارز آن همین مسابقات فیتنسی که برگزار شد یا اصلا کمیته فیتنسی که راه اندازی شد. من می دانم در این شرایط کرونایی مجوز گرفتن از ستاد کرونا سختی های خاص خودش دارد؛ اگرچه آن ها نیز به فکر سلامتی مردم هستند. با این حال این رایزنی و رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار بااهمیت است. دوره های آموزشی قبلا فعال بود، اما الان فعال تر هم شده است.

وی افزود: رییس فدراسیون ارتباط خوبی با روسای هیات های استانی دارد و این موضوع کاملا مشهود است. من به نوبه خودم از ایشان تشکر می کنم و انشاالله این توسعه فدراسیون را بتوانیم در طول این دوران مدیریت شاهد باشیم.

رییس هیات بدنسازی اصفهان در پاسخ به این سوال که این استان در لیگ هایی که فدراسیون در رشته های مختلف راه اندازی کرده، تیمداری می کند یا خیر؛ خاطرنشان کرد: در مسابقات قهرمانی کشور پرورش اندام از 5 کاپ قهرمانی، 3 کاپ متعلق به اصفهان بود. در مسابقات فیتنس قهرمانی کشور نیز اصفهان 7 مدال در 9 وزن به دست آورد. اصفهان یک قطب بلامنازع به شمار می رود. در پاورلیفتینگ هم همه می دانند که پایگاه این رشته در اصفهان است. با رییس فدراسیون هم صحبت هایی انجام دادیم و علاقه داریم که در لیگ پاورلیفتینگ نیز ورود پیدا کنیم. ما ارتباط و همکاری خودمان را به عنوان مجموعه ای که زیر نظر فدراسیون است، با فدراسیون داریم.