کلانتری: تیم قهرمانان جویبار آتش زیر خاکستر است/ با بهترین های ایران در فینال حاضر می شویم

مدیرعامل باشگاه قهرمانان جویبار گفت: ما به دنبال کسب یکی از سکوهای قهرمانی هستیم و من اعتقاد دارم که به هدفمان هم خواهیم رسید.

صائب کلانتری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص شرایط تیم قهرمانان جویبار قبل از برگزاری فینال لیگ بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: بعد از ورود به لیگ، در دور رفت با یک تیم جوان و جویای نام حاضر شدیم و توانستیم نتایج خوبی هم بگیریم. البته برای دور برگشت چون رقابت نزدیک بود و به دنبال صعود به مرحله نهایی بودیم، دو تن از قهرمانان کشور را به تیم اضافه کردیم. خدا را شکر که توانستیم به فینال برسیم. البته نباید درخشش محمد حسین زاده در رشته فیتنس چلنج هم بگذریم که نقش پررنگی در کسب امتیاز برای تیم داشت.

وی افزود: با حداقل امکانات و بدون اینکه حمایتی از سوی ارگان خاصی داشته باشیم، توانستیم یکی از 6 فینالیست باشیم. الان هم به شما می گویم که تیم قهرمانان جویبار آتش زیرخاکستر است و ما با قدرتی دوچندان در فینال حاضر می شویم. قطعا ما به دنبال کسب یکی از سکوهای قهرمانی هستیم و من اعتقاد دارم که به هدفمان هم خواهیم رسید.

مدیرعامل باشگاه قهرمانان جویبار در خصوص جذب نفرات جدید تصریح کرد: رایزنی هایی با تعدادی از ورزشکاران بنام داشتیم و هفته آینده قرارداد آن ها را نهایی خواهیم کرد. نمی خواهم از کسی اسم ببرم، اما می خواهیم با بهترین های ایران قرارداد امضا کنیم. فقط بگویم که با کامبیز صمدی، قهرمان سنگین وزن پرورش اندام کشور هم مذاکراتی داشتیم.

کلانتری در ادامه گفت: آقای محمود قاسمپور مالک باشگاه به ما قول مساعده تا از این پس در تمامی رشته های زیر مجموعه فدراسیون بدنسازی تیمداری کنیم و در لیگ پاورلیفتینگ هم حاضر خواهیم بود. اخیرا آقای شهاب سلیمانی نیز به عنوان مدیرفنی به تیم ما اضافه شده و کمک زیادی به بنده کرده است.

وی در پایان اضافه کرد: جا دارد از ریاست فدراسیون تشکر ویژه ای به خاطر راه اندازی لیگ بدنسازی و پرورش اندام داشته باشیم. با این حال باید برای تیم هایی که در دوره اول حاضر بودند، انگیزه ایجاد کنیم تا این حضور تداوم داشته باشد و سطح دوره های بعدی بالاتر برود.

  • 17:51
  • 1401/03/05
  • 2851