درودی: دیپلماسی قوی فدراسیون به برگزاری اولین مسابقه الیت پرو در ایران منجر شد/ قهرمانان حرفه ای علاوه بر جایزه، تسهیلات دیگری هم دریافت می کنند

رییس کمیته حرفه ای فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: بدون شک یک اتفاق تاریخی در جریان مسابقات مستریونیورس رقم خواهد خورد و رقابت بین ورزشکاران حرفه ای از جذابیت بالایی برای همه برخوردار است.

کاوه درودی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری اولین رویداد حرفه ای(الیت پرو) در جریان مسابقات بین المللی مستریونیورس به میزبانی ایران اظهار داشت: همانگونه که فدراسیون در سال های اخیر وعده داده بود ورزش حرفه اى كه همانا انتفاع مالى و معنوى ورزشكاران بر اساس رسالت ابلاغى وزارت ورزش و جوانان است را محقق نمود و امروز در آستانه اين رويداد مهم در كشور عزيزمان با نام جام خليج هميشه فارس و در استان زیبای مازندران و شهر ساحلی رامسر هستیم. جا دارد از همین طریق از ديپلماسى قوى بين المللى رییس فدراسیون و زحمات شبانه روزى دیگر همکاران سخت كوشمان در فدراسيون تشکر کنم.

وی در توضیح برگزاری رقابت های الیت پرو در جریان رویداد بین المللی مستریونیورس عنوان کرد: در اين مسابقات كليه دارندگان كارت اليت پرو مجاز به حضور مي باشند و رقابت ها در رشته بادى بيلدينگ و فيزيك و در یک دسته آزاد برگزار می شود. به نفرات اول تا سوم هر رشته علاوه بر اعطاى جوايز نقدى قابل ملاحظه امتيازاتى همچون بهره گيرى از خدمات بيمه تكميلى درمان صندوق حمايت از قهرمانان و پيشكسوتان وزارت ورزش و جوانان تعلق خواهد گرفت.

رییس کمیته حرفه ای فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پاسخ به این سوال که چه کسی مجوز حضور در مسابقات الیت پرو را خواهند داشت، گفت: علاوه بر کسانی که در رویدادهای مختلف موفق به دریافت کارت الیت پرو شده اند، در مسابقات مستریونیورس نیز 16 کارت الیت پرو به نفرات برتر و اوورال های رشته های مختلف اعطا می شود که همان قهرمانان می توانند در روز آخر رقابت ها در بخش حرفه ای شرکت کنند. به همین خاطر ما طی روزهای آتی بخشنامه قهرمانان حائز دریافت کارت الیت پرو و نحوه دریافت آن را به اطلاع ورزشکاران خواهیم رساند.

درودی در پایان گفت: با هماهنگی کمیسیون داوران و بخش بین الملل داوری می بایست صرفا داوری در این بخش از مسابقات به قضاوت بنشینند که دفترچه الیت داشته باشند.

گفتنی است؛ طبق اعلام رییس کمیته حرفه ای ورزشکارانی که قصد شرکت در بخش الیت پرو مسابقات مستریونیورس را دارند، می بایست طی روزهای آینده(تا 16 بهمن ماه) اعلام آمادگی رسمی خود را به فدراسیون اعلام نمایند. ورزشکاران برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با آقای درودی به شماره 09121173398 تماس حاصل نمایند.

  • 21:32
  • 1401/10/26
  • 3167