نشست مشترک رئیس فدراسیون با رییس فراکسیون ورزش مجلس و اهالی بدنسازی شهرستان فیروزآباد

رییس فدراسیون بدنسازی در نشستی با حضور رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و اهالی بدنسازی در شهرستان فیروزآباد استان فارس حاضر شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، نشست مشترک عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اهالی پرورش اندام شهرستان فیروزآباد استان فارس، با حضور محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی و نماینده شهرهای فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس، حبیب الله جمشیدی فرماندار شهرستان فیروزآباد، رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان هاى فیروزآباد، قير و كارزين و محمدعلی فرهنگ مهر رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان فارس برگزار شد.

ابتدا در این نشست اهالی پرورش اندام شهرستان فیروزآباد در خصوص دغدغه های خود و حمایت همه جانبه فدراسیون و هیات استان فارس صحبت کردند و به بیان مشکلات خود پرداختند.

فرهنگ مهر رییس هیات بدنسازی استان فارس در این نشست اظهار داشت: دغدغه ورزشکاران و اهالی پرورش اندام دغدغه ما نیز هست. نگاه ورزشکاران باید ابتدا نگاه درون شهرستانی و بعد از آن استانی باشد تا بتوانند در این رقابت ها به قهرمانی و کسب افتخار برسند و در ادامه  به عنوان نماینده استان در عرصه ملی حضور داشته باشند و بدرخشند.

نصیرزاده با بیان اینکه دغدغه ورزشکاران را شنیده است، بیان کرد: ما قطعا به دنبال آن هستیم تا شرایط را برای درخشش ورزشکاران که سرمایه ملی هستند فراهم کنیم. از همین رو چند دستگاه مربوط به رشته بدنسازی و ورزش های قدرتی را به شهرستان هدیه می کنیم تا در اختیار شما قرار گیرد. این شهر با توجه به جوانان با انگیزه و با استعدادی که دارد باید مهد پرورش اندام و ورزش های قدرتی باشد.

در ادامه نیز محمدمهدی فروردین، رییس فراکسیون ورزش مجلس با تشکر و قدردانی از تلاش های فدراسیون بدنسازی، به سخنرانی برای حاضرین پرداخت. 

  • 15:33
  • 1401/11/24
  • 3019