1403/01/28

پورآزاد: اقدامات جدید همواره با مخالفت همراه است

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: فدراسیون برنامه ریزی خوبی برای گسترش فعالیت‌ها و توجه به نیاز جامعه مخاطب انجام داده و طبیعی است برخی اقدامات جدید در ابتدا با انتقاداتی رو برو شوند.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی، سروش پورآزاد در خصوص فعالیت کمیته فیتنس و راه‌اندازی این بخش در فدراسیون و هیات‌های استانی اظهار کرد: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جامعه مخاطب بسیاری را تحت پوشش دارد، به طور مثال رشد تعداد باشگاه‌های ورزشی در هر شهر می‌تواند نشان دهد که چه تعداد ورزشکار با مجموعه بدنسازی و پرورش اندام در ارتباط هستند.

وی افزود: فیتنس یکی از بخش‌هایی است که پیش از این مغفول مانده بود و عدم فعالیت در این حوزه به ورزشکاران و مربیان فعال در این حوزه ضربه می‌ زد.

پورآزاد خاطرنشان کرد: با راه اندازی کمیته فیتنس فدراسیون و فعالیت کمیته‌های این رشته در استان‌ها شاهد بودیم که این شاخه توانست علاقه مندان زیادی را به خود جذب کند و در این میان ورزشکاران و چهره‌هایی از سایر رشته‌های ورزشی هم دیده شدند، در نهایت هم با برگزاری مسابقات می‌توانیم بگوییم این رشته و فعالیت باشگاه‌ها، مربیان و ورزشکاران سرو سامان گرفت.  

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در خصوص برگزاری جلسات رکوردگیری برنامه تلویزیونی تهمتن عنوان کرد: برخی اقدامات در ورزش همیشه ابتدا با حواشی و موضع گیری‌هایی همراه هست اما فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در چندماه اخیر نشان داده با اقدامات جدید خود ظرفیت‌ها و فضای خوبی را برای ورزشکاران ایجاد می‌کند.

وی تصریح کرد: فیتنس ابعاد قهرمانی و حرفه‌ای دارد اما سلامت و ورزش را هم در بعد همگانی دنبال می‌کند، تا کنون فرصت زیادی فراهم بود تا فدراسیون‌ها و مجموعه‌های دیگر که تشابهاتی با این رشته احساس می‌کنند اقداماتی انجام دهند، اما حالا فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اقدام خوبی که به سود ورزشکاران و مجموعه بدنسازی و پرورش اندام است سعی در همکاری برای ساخت برنامه‌ای تلویزیونی دارد.

پورآزاد ادامه داد: گسترش و توسعه فعالیت‌های ورزشی به سود سلامت جامعه و ورزشکاران خواهد بود و هر مجموعه‌ای که بتواند در این مسیر گام بردارد قطعا شایسته تقدیر است و مجموعه‌هایی که به فعالیت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در این زمینه انتقاد دارند می‌توانند فعالیت خود را بیشتر کنند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام در پایان افزود: فعالیت‌های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با توجه به نیاز جامعه و ورزشکاران در حال گسترش است و قطعا با فعالیت مجموعه‌ فدراسیون و هیات‌های استانی به زودی اتفاقات خوبی در بدنسازی و پرورش اندام و رشته‌های زیر مجموعه رخ خواهد داد.