1403/02/01

کرباسی: سمینارها و کلاس های آموزشی فدراسیون بدنسازی به صورت مجازی برگزار می شود

سرپرست دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: فدراسیون امکانات و شرایط مورد نیاز جهت برگزاری تمامی دوره ها به صورت آنلاین را فراهم کرده است تا داوطلبان بتوانند بدونه اینکه خطری در طول مسیرهای رفت و آمد آنها را تهدید کند از کلاس های آموزشی بهره مند شوند.

حسن کرباسی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص شرایط برگزاری دوره های آموزشی فدراسیون اظهار داشت: در راستای حفظ و ارتقاء سلامتی داوطلبان و علاقه مندان به حضور در کلاس های آموزشی، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تمهیداتی اندیشیده است که این دوره ها تمام و کمال تا اطلاع ثانوی به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام افزود: در راستای ارج نهادن به مدافعین سلامت کلیه سمینارها، دوره های مربیگری و ... در تمام رشته های زیر مجموعه این فدراسیون به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت موجود در سطح کشور در خصوص وجود ویروس کرونا، فدراسیون امکانات و شرایط مورد نیاز جهت برگزاری تمامی دوره ها به صورت آنلاین را فراهم کرده است تا داوطلبان بتوانند بدونه اینکه خطری در طول مسیرهای رفت و آمد آنها را تهدید کند از کلاس های آموزشی بهره مند شوند.