1403/02/01

اعضای تیم پاورلیفتینگ هیات استان فارس معرفی شدند

تیم پاورلیفتینگ هیات بدنسازی استان فارس نفرات خودش را جهت اعزام به مسابقات لیگ پاورلیفتینگ کشور معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان فارس در این باره گفت: پاورلیفتینگ استان فارس در سال های گذشته در همه رده های سنی و در تمامی زیر مجموعه ها اعم از پرس، ددلیفت و مسابقات کامل پاورلیفتینگ همیشه خوش درخشید و بهترین مقام ها را کسب کرده. بنابراین با توجه به استعداد و مستعد بودن ورزشکاران این رشته قدرتی، تیم فارس با آماده ترین ورزشکاران به صورت کامل به مسابقات اعزام خواهند شد.

محمدعلی فرهنگ مهر ادامه داد: مسابقات لیگ پاورلیفتینگ کشور دهم و یازدهم خردادماه به صورت متمرکز در بابلسر برگزار می شود و در جلسه ای که روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه  در دفتر هیات برگزار شد قراردادها ثبت و مدارک ورزشکاران تکمیل گردید .

وی افزود: از شروع فعالیت دکتر عبدالمهدی نصیرزاده در راس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با نوآوری های به وجود آمده شاهد تغییرات چشم گیری در فدراسیون بودیم  و با راه اندازی لیگ پاورلیفتینگ مسلما شاهد روزهای خوبی برای این رشته ورزشی و همچنین ورزشکان پاورلیفتینگ خواهیم بود .

فرهنگ مهر اعضای تیم جهت اعزام به لیگ را به شرح ذیل اعلام کرد :

سرپرست تیم : احمد رضا همایون

سرمربی تیم : مهدی اورنگ

مربی تیم : امین دهقان

وزن ۵۹ کیلوگرم : سمیع الله حسینی و محمد محمودی

وزن ۶۶ کیلوگرم : محمد سلطانی ، منصور صحت و محمد جواد زارع

وزن ۷۴ کیلوگرم : احسان رحمانیان و علی تمنادار

وزن ۸۳ کیلوگرم : محسن جهانبازی

وزن ۹۳ کیلوگرم : مصطفی صالح نیا

وزن ۱۰۵ کیلوگرم : حامد روح پرور  و  علی محمدیان

وزن ۱۲۰ کیلوگرم : پیمان ده بزرگی

وزن مثبت ۱۲۰ کیلوگرم : نادر محمودی

گفتنی است؛ رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان فارس با حضور در محل فدراسیون قراردادهای ورزشکاران و مربیان این تیم را در اختیار مسئولان سازمان لیگ قرار داد. همچنین قرار است به زودی نماینده سازمان لیگ با حضور در شهر شیراز قرارداد ورزشکاران به صورت رسمی ثبت کند.