1403/01/09

دیدار مسئولان هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی با خانواده شهدا و جانبازان استان

اعضای هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی با خانواده شهدای ورزشکار و جانباز پیشکسوت این رشته دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی، جمعی از مسئولین و کمیته‌های هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی به همراه پورآزاد رئیس این هیات به دیدار احمد حنایی جانباز یادگار ۸ سال دفاع مقدس و پیشکسوت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی رفتند تا احوال وی را جویا شوند، همچنین در دیدار دیگری با خانواده شهید رسول زارعی و بازدید از باشگاه شهید زارعی در منطقه رسالت به صحبت با خانواده این شهید پرداختند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و جانبازان اظهار کرد: ارج نهادن پیشکسوتان از نخستین روز فعالیتمان جزو قوانین هیات بوده حال آنکه پیشکسوتی جانباز و یادگار دفاع مقدس  نیز باشد.

سروش پورآزاد عنوان کرد: بی‌تردید شهدا و جانبازان قهرمانان و بزرگ مردانی هستند که می‌توان سالیان سال به جوانان و ورزشکاران با الگو گرفتن از منش‌شان درس پهلوانی داد.

وی ادامه داد: در راستای تکریم و ادای دین به این بزرگواران کمترین کاری که از ما ساخته است دیدار با آنها بود،  تا نشان دهیم خاطره و نامشان برای همیشه در ذهن و یاد ما حک شده  و قدران فداکاری‌های آنها خواهیم بود.