1403/01/10
همزمان با رونمایی از پوستر اولین دوره از لیگ برتر پاورلیفتینگ کشور؛

خراسان رضوی با ترکیبی جوان و بومی در لیگ حاضر می‌شود

تنها چند روز به قرعه کشی اولین دوره رقابت‌های لیگ برتر پاورلیفتینگ کشور مانده و تیم هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی خود را برای حضور در این رقابت‌ها با ترکیبی جوان و بومی آماده می‌کند.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی، رقابت‌های لیگ برتر پاورلیفتینگ کشور برای اولین بار در آستانه برگزاری است جایی که برای اولین بار هیجان و حساسیت در ورزش‌های قدرتی به شکلی جدید به نمایش در می‌آید، برای این رقابت‌ها 8 تیم رقابت خود را از 10 خردادماه رسما استارت خواهند زد و در نهایت نیز دور نهایی مسابقات روز 4 تیرماه برگزار می شود تا پس از رقابت در دور رفت برگشت قهرمان اولین دوره این رقابت‌ها مشخص شود.

با اعلام برگزاری این رقابت‌ها در سال 1400 تیم‌های خوب و قدرتمندی از سایر استان‌های کشور با حمایت ارگان‌هایی مانند ارتش، استانداری‌ها و سایر نهاد‌ها به میدان آمدند، در خراسان رضوی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در راستای حمایت از این رشته و ورزشکاران علاقه مند در استان به واسطه قعالسازی این کمیته طی دو سال گذشته و برگزاری منظم رقابت‌های استانی و اعزام به مسابقات کشوری پیشگام شد و حالا خود را با ترکیبی جوان و بومی آماده حضور در اولین دوره رقابت‌های لیگ برتر پاورلیفتینگ کرده است.

هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در حالی روز دو شنبه از ترکیب تیم خود رو نمایی خواهد کرد که لیگ برتر قرار است روز 30 اردیبهشت ماه با حضور نمایندگان 8 تیم حاضر، قرعه کشی شود، از 10 خردادماه رسما استارت می خورد. 10 و 11 خردادماه مسابقات دور رفت در هر دو گروه برگزار می شود و سپس دور برگشت 20 و 21 خردادماه با رقابت 8 تیم پیگیری خواهد شد. در نهایت نیز دور نهایی مسابقات روز 4 تیرماه برگزار می شود تا از قهرمان اولین دوره لیگ پاورلیفتینگ رونمایی شود.