1403/02/01
رهنمائیان، سخنگوی کمیته فنی:

بازبینی رشته های فیتنس اسپرت، پرورش اندام، فیزیک و فیزیک کلاسیک جهت اعزام به بازی های جهانی اسپانیا برگزار می شود

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: جلسه بازبینی از ورزشکاران جهت اعزام به بازی های فیتنس جهانی IFBB جمعه 7 خردادماه برگزار می شود.

حسن رهنمائیان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص مصوبات جلسه کمیته فنی که دیروز در محل فدراسیون با حضور حسن کرباسی سرپرست دبیری فدراسیون، محمد نصیری رییس کمیته فنی فدراسیون و اعضای کمیته فنی فدراسیون برگزار شد، اظهار داشت: طبق تصمیمی که در این جلسه اتخاذ شد، جلسه بازبینی و انتخابی تیم ملی "فیتنس اسپرت" روز جمعه 7 خردادماه در باشگاه "آکادمی فیتنس داینامیک" برگزار می شود. از میان 5 ورزشکاری که پیش از این به اردوی تیم ملی راه پیدا کرده بودند، نفرات شاخص جهت اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا انتخاب می شوند.

سخنگوی کمیته فنی در ادامه یادآور شد: همان روز و در همان محل جلسه بازبینی با حضور نفرات اول و دوم رشته های فیزیک، فیزیک کلاسیک و پرورش اندام شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور کیش برگزار خواهد شد تا نفرات منتخب جهت اعزام به بازی های جهانی اسپانیا مشخص شوند.

رهنماییان در ادامه خاطرنشان کرد: فدراسیون از استان هایی که ورزشکاران آن ها در مسابقات قهرمانی کشور کیش در سه رشته ذکر شده به عناوین اول و دوم دست پیدا کردند، خواسته شرایط را برای حضور آن ها در جلسه بازبینی فراهم کنند.

وی با تاکید بر اینکه ورزشکاران در شرایط یکسان (بدون رنگ) در محل بازبینی حضور داشته باشند، عنوان کرد:  مقرر شده به غیر از مسابقات فیتنس نمایندگانی از کشورمان در مسابقات رشته های بیلدینگ، فیزیک و فیزیک کلاسیک در  تیرماه در بازی های  فیتنس جهانی IFBB  حضور داشته باشند.

گفتنی است؛ بعد از تصمیم فدراسیون مبنی بر اعزام نمایندگانی از ایران در رشته های فیتنس اسپرت و فیتنس چلنج به بازی های جهانی فیتنس که از تاریخ 7 لغایت 13 تیرماه برگزار می شود، چند روز قبل IFBB رشته های دیگری همچون فیزیک، فیزیک کلاسیک و پرورش اندام را هم در این بازی ها گنجاند. بر همین اساس فدراسیون بدنسازی تصمیم گرفت تیمی را در قالب یکی از باشگاهها در این سه رشته نیز راهی بازی های جهانی اسپانیا کند.