1403/01/30

همراه داشتن پاسپورت در جلسه بازبینی و انتخابی تیم ملی الزامی ست

همه ورزشکاران رشته های فیتنس اسپرت، پرورش اندام، فیزیک و فیزیک کلاسیک جهت حضور در جلسه بازبینی و انتخابی تیم ملی اعزامی به بازی های جهانی اسپانیا ملزم به ارائه پاسپورت با حداقل یک سال اعتبار هستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، روز جمعه 7 خرداد ماه جلسه بازبینی و انتخابی تیم ملی جهت حضور نمایندگان کشورمان در بازی های جهانی IFBB در رشته های فیتنس اسپرت، بیلدینگ، فیزیک و فیزیک کلاسیک در محل "آکادمی فیتنس داینامیک" برگزار می شود.

گفتنی است، در این جلسه 5 ورزشکاری که پیش از این به اردوی تیم ملی فیتنس اسپرت راه یافته بودند و نفرات اول و دوم رشته های فیزیک، فیزیک کلاسیک و پرورش اندام شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور کیش نیز حضور خواهند داشت تا نفرات شاخص و منتخب به بازی های جهانی اسپانیا اعزام شوند.

همچنین نمایندگان رشته فیتنس چلنج در جریان برگزاری اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که در روزهای 6 و 7 خرداد ماه در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود، انتخاب می شوند.

شایان ذکر است، ورزشکاران رشته های بیلدینگ، فیزیک و فیزیک کلاسیک در شرایط یکسان (بدون رنگ) در محل بازبینی حضور خواهند داشت و یکی از ملزومات جهت پذیرش ورزشکاران در تمامی رشته ها در جلسه بازبینی روز جمعه، همراه داشتن و ارائه کردن پاسپورت با حداقل اعتبار یک سال است.