1403/01/09

قوچان نژاد: حمایت هیات از ورزشکاران ارزشمند است/ جایگاه پرورش اندام باید در جامعه اصلاح شود

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: برگزاری لیگ برتر به حمایت از ورزشکاران و حرفه‌ای شدن رقابت‌ها کمک می‌کند، هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی اقدام ارزشمندی برای حمایت در لیگ انجام داده است.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی، جبار قوچان نژاد در جلسه ثبت قرارداد‌های بازیکنان تیم پاورلیفتینگ خراسان رضوی جهت حضور در رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: معتقدم بدنسازی و پرورش اندام با وجود علاقه‌مندان پرشمار، به خوبی در جامعه معرفی نشده، البته اقدامات خوبی مانند برگزاری لیگ برتر و حمایت از ورزشکاران در حال انجام است که به اصلاح مدیریت سنتی و ایجاد شرایط حرفه‌ای در این رشته کمک می‌کند.

وی افزود: پورآزاد مدیر توانمندی است و تیم اجرایی خوبی در هیات دارد به همین دلیل هیات بدنسازی و پرورش اندام در بین هیات‌های فعال و با برنامه استان به شمار می‌رود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هیاتی که برنامه داشته باشد باید حمایت شود، در همین راستا اداره کل ورزش و جوانات خراسان رضوی هم تلاش خواهد کرد تا پشتیبان و حامی برنامه‌های این هیات باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تیم خوبی از خراسان رضوی مهیا اولین دپره لیگ برتر پاورلیفتینگ شده، امیدوارم ترکیب جوان و بومی این تیم بتواند درخشش خوبی در مسابقات داشته باشد.