1403/01/31

معرفی ترکیب تیم های بوشهر، گلستان و خوزستان در رقابتهای انتخابی فیتنس چلنج

ترکیب تیمهای گلستان، بوشهر و خوزستان برای رقابتهای انتخابی تیم ملی فیتنس چلنج اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، سه هیأت بدنسازی و پرورش اندام بوشهر، خوزستان و گلستان طی نامه های جداگانه ای چهار عضو برگزیده خود برای حضور در رقابتهای انتخابی فیتنس چلنج تیم ملی را به فدراسیون معرفی کردند. اعضای معرفی شده توسط این هیأت ها شامل دو ورزشکار مرد و دو ورزشکار زن هستند که در رقابتهای انتخابی آقایان و بانوان شرکت خواهند کرد.

بر این اساس از طرف هیأت بدنسازی و پرورش اندام خوزستان، احمدرضا یارعلی، خالد خالدی، تهمینه جانفزا و ابتحال موسوی به عنوان اعضای تیم خوزستان برای رقابتهای انتخابی فیتنس چلنج تیم ملی انتخاب شدند.

همچنین هیأت بدنسازی و پرورش اندام گلستان نیز در نامه ای به فدراسیون، صابر مختومی، محمد امین رفعتی، امینه کشیر و اکرم طاری را برای حضور برای رقابتهای انتخابی فیتنس چلنج تیم ملی معرفی کرد.

هیأت بدنسازی و پرورش اندام گلستان دیگر هیأتی بود که چهار ورزشکار را به فدراسیون معرفی کرد. علی ربیه، سلیم فخری، فاطمه عبدالله و فاطمه نباتی اعضای تیم بوشهر در رقابتهای انتخابی فیتنس چلنج تیم ملی خواهند بود.

گفتنی است؛ اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی فیتنس چلنج جهت حضور در بازی های جهانی اسپانیا روز پنجشنبه 6 خرداد در بخش آقایان و روز جمعه 7 خرداد در بخش بانوان پیگیری خواهد شد.