1403/01/10

حضور رئیس فدراسیون بین المللی پاورلیفتینگ در موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع)

گاستون پاراژ رئیس IPF با همراهی مسئولان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به دیدار کودکان و نوجوانان موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) رفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ظهر امروز 9 خرداد ماه گاستون پاراژ، رییس فدراسیون بین المللی پاورلیفتینگ(IPF) به همراه حسن کرباسی سرپرست دبیری فدراسیون، فرشید سلطانی رییس انجمن پاورلیفتینگ با حضور در موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) با کودکان و نوجوانان معلولی که دراین موسسه حاضر بودند، دیدار و گفت و گو کرد.

گفتنی است، تعدادی از کودکان و نوجوانان حاضر در موسسه بهشت امام رضا، در فضای ورزشی که برای آنها مهیا شده است مشغول وزنه زدن و تمرین کردن بودند که همین امر توجه گاستون پاراژ را جلب کرد تا او شاهد صحنه های جالبی از ثبت رکورد پرس سینه این نوجوانان باشد؛ اتفاقی که باعث شگفتی رئیس فدراسیون بین المللی IPF شد.

در حاشیه این دیدار، رئیس فدراسیون بین المللی پاورلیفتینگ خطاب به کودکان و نوجوانان حاضر در موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) گفت: یکی از وظایف و اهداف ما در IPF کمک کردن و هموار کردن مسیر حضور شما عزیزان در میادین بین المللی است و قبل تر به همین منظور با کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) تفاهم نامه ای را به امضاء رسانده ایم.

گاستون پاراژ در پایان تصریح کرد: خیلی از شما کودکان و نوجوانان، با توجه به استعداد و توانایی هایی که دارید می توانید در چنین مسابقاتی حضور داشته باشید.