1403/01/31

پایان مرحله رفت رقابتهای لیگ پاورلیفتینگ/ نماینده بابلسر و ملی حفاری ایران صدرنشین شدند

دور رفت رقابتهای لیگ پاورلیفتینگ در حالی به پایان رسید که دو تیم برنای بابلسر و ملی حفاری ایران در صدر گروههای اول و دوم این رقابتها قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مرحله رفت اولین دوره رقابتهای لیگ پاورلیفتینگ طی روزهای دوشنبه دهم و سه شنبه یازدهم خردادماه با حضور 9 تیم در دو گروه و به میزبانی بابلسر برگزار شد که در پایان برترین های هر گروه مشخص شدند.

در روز نخست این رقابتها، پنج تیم شرکت کننده در گروه اول به مصاف هم رفتند و تیم برنای بابلسر با 80 امتیاز، عنوان نخست را از آن خود کرد. هیأت کرمانشاه با 62 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و هیأت خراسان رضوی نیز با همین تعداد امتیاز در جایگاه سوم گروه قرار گرفت. سپهبد صیاد شیرازی فارس و آذرساوالان ارومیه نیز به ترتیب با 58 و 46 امتیاز در رده های چهارم و پنجم این گروه قرار گرفتند.

رقابتهای گروه دوم نیز در روز سه شنبه با شرکت چهار تیم حاضر در این گروه برگزار شد و در پایان، ملی حفاری  ایران با 93 امتیاز صدرنشین شد. نیروی زمینی ارتش با کسب 73 امتیاز پشت سر این تیم قرار گرفت و دو تیم هیأت چهارمحال و بختیاری و شهید برادران هادی نیز با کسب 53 و 52 امتیاز در جایگاه سوم و چهارم این گروه قرار گرفتند.

رقابتهای دور برگشت نیز طی هفته های آینده برگزار خواهد شد و در پایان این مرحله، دو تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی مسابقات صعود خواهند کرد.