1403/01/10

اعلام نتایج انفرادی مسابقات دور برگشت گروه ب لیگ پاورلیفتینگ/ صعود ملی حفاری و نیروی زمینی به مرحله نهایی

با صعود تیمهای ملی حفاری و نیروی زمینی به مرحله نهایی لیگ پاورلیفتینگ، چهار تیم حاضر در دور نهایی این رقابتها مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، روز جمعه 21 خردادماه مسابقات دور برگشت لیگ پاورلیفتینگ در گروه ب در سالن وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار و دو تیم صعود کننده این گروه به مرحله نهایی معین شدند.

در دومین روز از مرحله برگشت رقابتهای لیگ پاورلیفتینگ، تیم ملی حفاری با 96 امتیاز رتبه اول گروه را در مرحله برگشت از آن خود کرد و نیروی زمینی ارتش با 65 امتیاز به عنوان دوم گروه دست یافت. تیم هیأت چهارمحال و بختیاری با 64 امتیاز و شهید برادران هادی با 59 امتیاز در رده های بعدی قرار گرفت.

به این ترتیب با توجه به امتیازاتی که این تیمها در دور رفت کسب کرده بودند، تیم ملی حفاری با 189 امتیاز عنوان نخست گروه را به دست آورد و نیروی زمینی با 139 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت. دو تیم هیأت چهارمحال و بختیاری با 118 امتیاز و شهید برادران هادی با 109 امتیاز نیز از رسیدن به مرحله نهایی بازماندند.

دو تیم صعودکننده از این گروه به همراه تیمهای برنای بابلسر و هیأت کرمانشاه که صدرنشین گروه نخست شدند، مرحله نهایی را در روز 4 تیرماه در ارومیه برگزار خواهند کرد.