1403/01/09

نشست مدیرکل دفتر ورزش همگانی وزارت ورزش با دبیر و مسئولان فدراسیون بدنسازی/ برنامه های کمیته همگانی در سال 1400 به تصویب رسید

نشست مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با مسئولان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، حسن کرباسی دبیر، علی حبیب الهی دبیر شورای راهبردی و مسعود حیدرزاده رییس کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور در دفتر همگانی وزارت ورزش و جوانان با حمید بنی تمیم مدیرکل و تعدادی از مسئولان دفتر همگانی نشستی را برگزار کردند.

این نشست در جهت توسعه ورزش همگانی در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و بررسی برنامه های سال ۱۴۰۰ این فدراسیون در بخش همگانی برگزار شد و در نهایت برنامه ارائه شده از سوی فدراسیون بدنسازی مورد تصویب قرار گرفت.

بنی تمیم در این نشست خطاب به مسئولان فدراسیون بدنسازی گفت: با حضور کادر مدیریتی جدید در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، شاهد پویایی بیشتری در همه بخش های این فدراسیون هستیم. من فعالیت‌های فدراسیون را رصد می‌کنم و معتقدم اقدامات خوبی در بخش همگانی در ماههای اخیرشکل گرفته است.

همچنین حسن کرباسی دبیر فدراسیون بدنسازی نیز اظهار داشت: با تلاش اعضای فدراسیون بخش همگانی در ماههای اخیر کاملا فعال شده و شاهد برگزاری چند پویش، همایش و مسابقه همگانی بوده ایم. یکی از وظایف فدراسیون ها فعالیت در بخش همگانی است و با توجه به ماهیت رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی وظیفه سنگینی بر دوش ماست. امیدوارم در سال 1400 بتوانیم با کاهش کرونا در کشور، فعالیت های بیشتری را در حوزه همگانی رقم بزنیم.

در پایان نیز حیدرزاده رییس کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی با تشریح فعالیت های این کمیته گفت: کمیته همگانی از نیروهای متخصص در گروههای زیر مجموعه خود استفاده کرده است. از جمله فعالیت هایی که در ماههای اخیر انجام دادیم، می توانم به برگزاری پویش رشته‌های ورزشی بانوان، مسابقات همگانی مچ اندازی، اهدای خون توسط اعضای کمیته همگانی و... اشاره کنم.