1403/01/10

برگزاری مراسم معارفه سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون بدنسازی/ نصیرزاده: باید داوران و مربیان خوبی در بخش بانوان تربیت کنیم

مراسم معارفه سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور رئیس، دبیر، سایر اعضای فدراسیون و رئیس سازمان لیگ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون، حسن کرباسی دبیر و دیگر اعضای فدراسیون، نسرین شاه محمدیان که روز گذشته به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام منصوب شده بود، به اعضای فدراسیون معرفی شد.

نصیرزاده در مراسم معارفه شاه‌محمدیان اظهار داشت: لازم می دانم قبل از هر چیز از زحمات خانم مرزوقی تشکر کنم که پیش از این در بخش بانوان در فدراسیون فعالیت داشتند. بخش بانوان برای ما اهمیت فراوانی دارد و رشته هایی همچون پاورلیفتینگ، فیتنس و مچ اندازی فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند. امیدوارم با حضور خانم شاه‌محمدیان از این پس اتفاقات بهتری رقم بخورد و بتوانیم در پاورلیفتینگ اولین دوره مسابقات لیگ بانوان را برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام افزود: علاوه بر این، امیدواریم سرپرست نایب رئیسی فدراسیون پیگیری های لازم را در رشته ای چون فیتنس چلنج انجام دهد تا برای اولین بار شاهد برگزاری مسابقات این رشته باشیم. به جز برگزاری رقابتها، آموزش مربیان و داوران از دیگر انتظارات ماست و انتظار این است که با هماهنگی انستیتو و کمیته های مربوطه دوره های لازم برگزار شود و مربیان و داوران خوبی تربیت کنیم.

در ادامه مراسم، شاه محمدیان نیز گفت: از اعتماد خانم فرهادی‌زاد معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و دکتر نصیرزاده تشکر می کنم. قبل از اینکه به فدراسیون بیایم تحقیقات زیادی درباره رشته های زیرمجموعه فدراسیون کردم و می دانم که کار سختی پیش روی ماست. تجارب ارزنده ای در حیطه مدیریت ورزشی دارم و امیدوارم با همکاری دیگر همکارانم در فدراسیون بتوانیم مراحل رشد و پیشرفت بخش بانوان فدراسیون را طی کنیم.

گفتنی است؛ نسرین شاه محمدیان دارای دکترای مدیریت استراتژیک سازمان‌های ورزشی است و پیش از این، بیش از 15 سال به عنوان معاون اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور فعالیت داشته و در مسئولیت‌هایی همچون عضو کمیته فنی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و سرپرستی تیم های مختلف دانشجویی در مسابقات آسیایی و جهانی فعالیت کرده است.