1403/02/06

برگزاری مجمع سالیانه هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم/ نصیرزاده: قم در ارزیابی عملکرد استان ها نمره خوبی به دست آورد

مجمع سالیانه هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم صبح امروز به صورت وبینار با حضور رییس فدراسیون بدنسازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، صبح روز پنجشنبه 3 تیرماه، مجمع عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم مربوط به سال های 98 و 99 با حضور رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، معاونان اداره کل ورزش و جوانان استان قم، رییس هیات استان قم و دیگر مسئولان و اعضای مجمع به صورت وبینار برگزار شد.

در ابتدای این مجمع سعید آمده، رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم گزارشی از عملکرد فنی این هیات طی سال های 98 و 99 ارائه کرد. همچنین در ادامه خزانه دار هیات نیز گزارش مالی را به اعضای مجمع ارائه کرد.

با رای اعضای مجمع تقویم عملیاتی هیات استان قم در سال 1400 نیز به تصویب رسید. 

در ادامه نیز رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم دقایقی به صحبت پرداخت و گفت: خوشحالم که در هفته های اخیر با پیگیری مقام عالی وزارت ورزش، باشگاههای بدنسازی در گروه دوم مشاغل قرار گرفتند و این قشر می توانند به شکل راحت تری فعالیت های خود را ادامه دهند. جا دارد از آقای نصیرزاده نیز تشکر کنم که روند خوب فدراسیون بدنسازی را به شکل مطلوب تری پیش می برند. به هر حال رشته بدنسازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چون هم در بحث ایجاد اشتغال، اوقات فراغت و سلامتی جامعه موثر بوده است. 

عبدالمهدی نصیرزاده، رییس فدراسیون بدنسازی نیز در ادامه اظهار داشت: جا دارد از آقای دکتر منعم تشکر کنم و به اعضای مجمع هیات استان قم نیز خسته نباشید بگویم. هیچ وقت این خاطره را فراموش نمی کنم که در روز تکریم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان حضور داشتم و همه همکاران وقتی می خواستند با آقای منعم خداحافظی کنند، چشمانی اشکبار داشتند و ایشان را قلبا دوست داشتند. می بینم که ایشان حالا چه تحولی در ورزش استان قم ایجاد کردند و به ایشان خسته نباشید می گویم. همچنین از رییس، دبیر و اعضای هیات رییسه استان قم و همچنین اعضای مجمع این استان تشکر کنم. این استان در ارزیابی صورت گرفته از سوی فدراسیون، قم در گروه B رتبه اول را کسب کرد. به نظر می رسد قم می تواند در سال آینده در گروه A قرار بگیرد.