1403/01/31

تلخابی: برگزاری لیگ اقدام ارزنده ای از سوی فدراسیون بود/ جامعه بدنسازی قم به حمایت معنوی نیاز دارد

قهرمان سابق پاورلیفتینگ آسیا گفت: توجه به قهرمانان و حضور رییس فدراسیون در استان و صحبت با جامعه بدنسازی می تواند ما را دلگرم کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مجید تلخابی که سابقه قهرمانی در رشته پاورلیفتینگ را در سطح کشور و آسیا دارد و از قهرمانان رشته قویترین مردان نیز به شمار می رود، امروز به عنوان نماینده مربیان در مجمع هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم حاضر بود.

تلخابی در بخشی از این مجمع که به صورت وبیناری برگزار شد، اظهار داشت: فدراسیون باید بیشتر کنار هیات قم باشد. همانطور که آقای نصیرزاده از هیات انتظار دارد، هیات نیز انتظاراتی را از فدراسیون دارد. ما انتظار داریم با حضور دکتر نصیرزاده بی مهری هایی که در گذشته به هیات قم شده، جبران شود. بحث ما مالی نیست، بلکه توجه به قهرمانان و حضور رییس فدراسیون در استان و صحبت با جامعه بدنسازی هم می تواند ما را دلگرم کند. همین که ما بدانیم صدایمان شنیده می شود، برایمان کافی است.

وی افزود: جا دارد از اقدام ارزنده فدراسیون در برپایی لیگ در پاورلیفتینگ هم یاد کنیم. ما نیز سعی می کنیم که در آینده در رشته های مختلف در لیگ تیمداری کنیم. همین الان هم در تیمی که به امارات رفته، ما دو نماینده از قویترین مردان داریم. این نشان می دهد که ورزش های قدرتی در استان قم جایگاه خاصی دارد.