1403/01/31

ادامه قدرت نمایی تیم ملی قوی ترین مردان در امارات/ ایران با سه طلا، دو نقره و دو برنز به کار خود پایان داد

تیم ملی قوی ترین مردان ایران با سه طلا، دو نقره و دو برنز به کار خود در مسابقات بین المللی امارات خاتمه داد.

حسن کرباسی دبیر فدراسیون و سرپرست تیم اعزامی قوی ترین مردان ایران اعزامی به مسابقات بین المللی امارات در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره این مسابقات و نتایج ورزشکاران ایران اظهار کرد:  این رقابتها امروز با حضور نمایندگان کشورمان در دسته 90 کیلو آغاز شد و رقابتهای این وزن با درخشش نمایندگان ایران به پایان رسید.

وی افزود: در دسته 90 کیلو سید امیر لحمی عنوان قهرمانی را از آن خود ساخت و مدال نقره به رستم عزیزی رسید. همچنین امیر رابع با قرار گرفتن در جایگاه سومی به مدال برنز دست یافت تا هر سه مدال این مسابقات از آن ایران شود.

سرپرست تیم ملی درباره شرایط وزن 105- کیلو تصریح کرد: در 105 کیلو حضور نمایندگان اوکراین، بحرین، امارات، هند و دیگر ورزشکاران سبب شد که رقابت فشرده ای برقرار باشد. در مسابقه این وزن وحید رستمی در آیتم اول دچار مصدومیت شدید و پارگی ای سی ال شد و شانس ادامه مسابقه را از دست داد.

کرباسی درباره نتایج نمایندگان دیگر ایران در این وزن خاطرنشان کرد: با این حال دیگر نفرات تیم درخشیدند و مسعود برزن قهرمان این وزن شد. همچنین آرش سلیمی به مقام دوم دست یافت و نماینده اوکراین هم مدال برنز را از آن خود کرد. همچنین حسین بهرامی، وحید رستمی و مجید براتی دیگر نفرات تیم ملی عناوین چهارم تا ششم را از آن خود ساختند. همچنین مسعود برزن و آرش سلیمی با کسب سهمیه حرفه ای ها به مسابقات حرفه ای WUS و دیگر مسابقات حرفه ای دعوت شدند.

گفتنی است روز گذشته هم نمایندگان ایران در دسته 80- کیلوگرم به مصاف رقیبان خود رفتند و یک طلا توسط  آرمین آرغده و یک برنز توسط میلاد رعیتی کسب کردند. به این ترتیب قوی ترین مردان ایران با 3 طلا، 2 نقره و 2 برنز از این رقابتها به کار خود خاتمه دادند.